Tehat csatlakoztam...a lany fogta,és egy teruletet elkezdett dorzsolni a huvelykujjaval a padlon. En meg csak ertetlenul ultem,hogy mi a fraanc folyik itt. Majd vetett ram egy merges pillantast,és valami odaszegeszte az ujjamat a foldre. Elkezdett valamit ossze vissza mondogatni,majd egyszer...egyszercsak megjelent valami...valami nem tudom...ilyen szurke emberalakzat. De en probaltam arra koncentralni,hogy biztos bediliztem a sotetsegtol...de nem..az a szurke ember alakzat is csatlakozott,majd miutan ez megtortent,a lany fogta a babat, és letepte fejet...ekkor egy orditast hallottam...majd a lany benyalazta az ujjat,és elkente a foldre rajzolt kreta rajzat,és ezzel eltavozott az emberi alakzat! En kicsit ideges lettem,igy megkerdeztem!
"Bocsi! Bocsi ne haragudj...de ELMAGYARAZNAD, HOGY MI TORTENIK?"-majd ramnezett és elkezdett mosolyogni,azutan felallt és elkezdett maszkalni.
"Ostoba!"-mondta,majd okollel megutotte a fejet és osszeesett. Ekkor odaszaladtam hozza,hatha tudok neki segiteni!
"Figyelj! Ez mar beteges!"-mondtam
"Hagyj beken!"-mondta,de szinte alig jott ki valami a szajan!
"En csak segiteni szeretnek,és megtudni hogy mi tortenik!"-mondtam idegesen,majd megkozelitett és elkezdte mondani
"En nem vagyok olyan mint minden ember...en teljesen mas vagyok! Eddig 29cella tarsam volt,és a szertartasokat eddig senki nem elte tul!"-mondta
"De minek a szertartasok?"-kerdeztem
"Felakarok idezni egy uj vilagot! És sikerult,de senki nem hitt nekem! Minden este megidezek valami ujat,és felirom magamnak,hogyha egyszer kijutok innen...akkor az egesz vilag megtudja,hogy en mit fedeztem fel erted?"-mondta majd beleverte abba a falba a fejet,ahova felkentek engem
"És miert olted meg a cellatarsaid?"
"Feltem,hogy csak nyomozni akartak utanam."
"De akkor en miert maradtam eletben?"-kerdeztem,majd ramnezett és odarohant a konyvehez és gyorsan,lihegve elkezdett osszevissza lapozgatni....