Г. Т. Джънгкук
Днес може за всички да е още един обикновен делничен ден, но за мен не е! Днес най-добрата ми приятелка - Джи У има рожден ден! Днес е денят, в който най-после ще призная истината! Най-после ще призная чувствата си, които крих толкова дълго! Днес най-после ще призная на Джи У, че я харесвам.Г. Т. Джи У
Станах рано и си взех вана. Днес трябва да изглеждам прекрасно. Все пак е спецялният ми ден, хаха! Всяка година в 12:00 вечерта Куки ми се обажда за да ми честити първи, но тази година за първи път не го прави... Дано всичко е наред...Облякох роклята си, която беше в любимия ми цвят-синьо.
Оправих си косата, хапнах набързо и тръгнах към университета.
Когато излязох обаче ме очакваше доста голям букет рози с бележка, на която пише 'Съжалявам, че не се обадих снощи, но обещавам, че ще се реванширам!П. П. Чакам те пред университета;)
С обич:Ндп-то💜'Ох, Куки е много сладък... От известно време го харесвам, но така и не мога да му кажа... Най-добра приятелка съм му. Ако му кажа ще съсипя приятелството ни... Няма да му казвам и това е!
~пред университета~
Видях Джънгкук и му помахах. Той също ме видя и помаха. Тогава тръгнахме един към друг и се прегърнахме. След това тръгнахме към университета.
Куки:-Е как се чувства рожденичката?
Джи У:-Еми... Не особено като рожденичка...
Куки:-Спокойно след лекциите това ще се промени.
След това той ми намигна, хвана ме за ръката и започна да тича. Аз също се затичах, защото той не ми пускаше ръката. Влязохме в университета тичайки като малки деца. След като шкафовете ни бяха един до друг, бяхме в един клас и седяхме на един чин, ние вървяхме заедно и си говорихме до началото на лекцията.
YOU ARE READING
We Are Just Friends | Ние Сме Просто Приятели
RomanceДжи У и Джънгкук са приятели от детството. Сега след като са в един колеж, те прекарват време един с друг и се виждат често. Но единия от тях се променя... Как? Какво ли ще се случи?