Привіт!Мене звати Кі Ю Джі, однокласники мене називають Юджі. Сьогодні мій перший день в десятому класі.Я хвилююсь, тому що нам говорили, що до нас прийде багато нових однокласників.
Заходячи в клас, біля дошки стояло п'ять нових однокласників. Чотири дівчинки та один хлопчик. А він не поганий!
Класний керівник представив нам новеньких. Цього хлопця звати Пак Чімін. Ооо... Він такий гарний. В мене такого ще небуло, але я закохалася в нього з першого погляду.Я сиділа за партою одна, тому що в мене друзів майже не було. В класі однокласники поділились на свої групи, а я залишилась одна. Тому вчитель сказав, щоб Чімін сідав до мене. Ууу, я аж почервоніла. Я соромилась!
Чімін: Привіт!
Юджі(Я): Привіт!
Чімін: Як тебе звати?
Юджі(Я): Мене звати Кі Ю Джі, але однокласники називають мене просто Юджі!
Чімін: А я Чімін. Який в нас перший урок?
Юджі(Я): Географія. Наш класний керівник- вчитель географії, тому в нас урок в цьому кабінеті!
Чімін: А ти тут давно вчишся?
Юджі(Я): Так, з першого класу. А чому ти перейшов до нас?
Чімін: Раніше я був бешкетником, отримував погані оцінки, бився, не хотів вчитись, але після того як я написав ДПА на два, вирішив взятись за голову. Мене не хотіли переводити в 10 клас, бо я вчився в спеціалізованій школі, там таких як я одразу виганяли зі школи, але мої батьки заплатили гроші, щоб мене не вигнали. А пізніше ми тут купили невеликий будинок і мені довелось перейти зі школи.
Юджі(Я): Я б не сказала, що ти був бешкетником!
Чімін: Хах, а які в тебе профільні предмети?
Юджі(Я): Англійська та історія, а українська мова та література обов'язкова.
Чімін: Ооо, то це виходить, що ми разом будемо ходити на уроки? Хах
Юджі(Я): Ну здається так.
Я усміхнулась і не могла повірити, що в мене такий однокласник. Він був дуже гарним, щей азіат. А в нас в школі був лише один азіат, але він випустився зі школи рік тому. Моя улюблена група EXO, тому я почала закохуватись в корейців, ну короче у всіх азіатів.
Чімін: Яке кіно любиш дивитись?
Я: Ну останім часом я рідко дивлюсь кіно, просто я почала дивитись дорами, але іноді я дивлюсь якісь страшилки.
Чімін: Я звичайно не дуже люблю дорами, але я б сходив з тобою у кіно. Може сходимо сьогодні після уроків?
Я: Я не проти, давай подивимось які є сеанси в "Оскар"?
Чімін: Давай.
Я: А ти не проти, якщо ми сходимо на страшилки?
Чімін: Ні, я теж таке люблю!
Чімін усміхнувся. Я не очікувала, що він може позвати у кіно, але я навпаки зраділа. Чесно, я не знаю чи я закохана чи це просто, бо я коли побачу азіатів, я зразу
Ооо, який він гарний, все я його люблю.Чімін: Йдемо на кіно "Ми"?
Я: Так, я не проти!Тільки потрібно забронювати білети!
Чімін: Ну давай на ряд 3, посередині. Там багато вільних місць!