~~3.rész~~

3 2 2
                                    

Miután megettük mindenki elindult haza lepihenni.
Én személy szerint hazaértem lefürödtem és nem érdekelt hogy még csak este 7 óra, bacsora után lefeküdtem (olyan fél 8 tájékán)
Azthiszem hamar el is aludtam. Semmimásra nem emlékszem csak az álmomra.
-ÁLOM-
Egy kertesház kertjében állok éjszaka. Egyszer csak beborul az ég és nem látok semmit csak a fehéren világító felhőket. A felhők meg nyílnak és a Mars látható. Nagyon ilyeztő közelségben. Aztán hírtelen egy forgószél jön a marsról és egyre csak közeledik és közeledik, míg olyan közel nem lesz, hogy mindent magába szippant. Mindent, kivéve engem. Én ott állok a kopár, üres Földön egyedül magányosan.
________
Borzasztóan sok időnek tűnt. Amint kiderült tényleg az volt. A nővérem ébreztett.
-Stella...-üvöltötte és rángatott. Anya épp egy zsepivel törölte le arcáról a könnyet. Apa fel s alá járkált, miközben valami olyanról beszélt, hogy lélegzik, de nem ébred fel.
Láttamagamat ia. Ahogy tényleg levegőt veszek. Láttam, hogy a testvérem rángatott. De valahonnan máshonnan. Nem voltam a testembe. Nem éreztem semmit. Csak néztem  és néztem, ahogy pánikolnak mellettem. Nem volt mit tenni...elkezdtem megközelíteni az ágyon fekvő testet. Nem tudtam elég közel menni hozzá. Pánikrohamot kaptam. Elhomályosodott minden. Majd egy kis idő múlva kinyitottam a szemem. Újra a testemben voltam. Felültem, és a nővérem nagyába ugrottam és elkezdtem zokogni.
-So..soha..soha többet-mondtam szakadozva még mindig a nővérem vállán-soha se fogok aludni többet-sirdogáltam
-Sssss...nyugi. Mi történt?-kérdezte anya és megöleltem. Elmondtam neki mindent. Ő figyelmesen végighallgatott.-Figyelj...10 perc múlva jön egy Doktor megvizsgálni. Addig hozok vizet-mondta majd elindult kifelé.
-Felhívhatom a lányokat?-kérdeztem, mire apa bólintott.
Fel is hívtam őket. Elmondtam nekik is mindent. A válaszukat megse hallgathattam, mert a Doktor úr már meg is érkezett, úgyhogy letettem.

Sziasztok❣
Ahogy már említettem ezzel nem haladok elég gyorsan. De igyekszek minél többet írni.
Helyesírási hibákért ismét bocsánat😂
Köszi hogy elolvastátok, remélem   tetszett❤❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Álmomba zárvaWhere stories live. Discover now