~ Hitomi szemszöge ~- Egy erdő szélén ébredtem... Körül nézve meg láttam egy fát... Rajta egy fiúval vagy is hát.. Nem tudom... A fán régen ott feküdt egy fiú... Egy legenda volt mindig is otthon... Vajon hol vagyok ? Bár azt már tudom hogy ez az a fa ahol ezer évvel ezelőtt a fél szellem Inuyashat fogságba ejtettek. ~ De várjunk csak.. Nincs ott !! Akkor tényleg csak egy ki taláció volt ? Bár tudnám na de várjunk csak... A mi fánk nem így néz ki !! Ekor a fa tetején meg láttam egy hosszú fehér hajú fiút, piros ruha szerű valamit viselet. Mi is ennek a neve ? Régen viselték.. ~ Most nem jutott eszembe de jobban meg nézve a piros ruhás fiút... Észre kellet vennem: HOGY KWAII KUTYA FÜLEI VANNAK !!! ~ Olyan mint egy fél szellem.. Tudok egy pár dolgot róluk Kagome nagypapájának köszönhetően. De ha már jobban szem ügyre veszem olyan... Mint Inuyasha... De hisz ezer éve egy papnő szent nyílveszővel-e fához "bilincselte" ám-e papnő-e tette után életét vesztette. Legendák zengenek és régi titkok a hires fél szellem Inuyasharól és a papnőről... Kikyoról. Ezeket inkább Roya tudná el mondani... Valamiért oda van a legándákért, bár be vallom van pár amiért magam is rajongom. - Hé, ki vagy te ? - Ugrott le a fáról... - Oh, csak nem te vagy Inuyasha ?? - Néztem rá... Bár szerintem még ma ki nyír. - Honnan tudod a nevem ?! - Lett mérges és a hangja egyre fenyegetőbb. - Inuyasha ! FEKSZIIIIIIIIK !!! - Hallatszott a távolból egy női ki álltás mire az előttem lévő Inuyasha találkozott a földdel szó szerint ki feküdt. Fekszik ? Mire Inuyasha ki fekszik, ez nagy ! ~ Kezdtem el nevetni, nevetésem abba maradt mikor ide ért a hang tulajdonosa.
- Kagome ?!
-Hitomi ?! - Mondta egyszere Hitomi és Kagome mire a fél szellem Inuyasha meg lepetten nézte a két lányt most már saját lábain állva. -~ Inuyasha szemszöge~
- Nem tudom ki ez a lány... De Kagome miatta mondta ki a "fekszik" szót ! Ez mellet... Úgy látszik ismerik is egymást. A lány világos kék haja, benne egy rózsaszín tincsel és.. de szép szemei vannak... sötét kék íriszei csak csillognak, egyedi öltözete... Számomra ismeretlen. Hasonló ruhát hord mint Kagome... Kár hogy már most utálom ! Miért kellet ide jönni-e miatta Kagomenak ?! ~ Hirtelen a szél fujni kezdet... Ez az illat ismerős !!! Kikyo ?!
- Végre... Meg vagy Inuyasha ! Meg ölek... Hogy teheted ezt ? - Kikyo arcáról egy könnycseppet törölt le. . Kikyo egy papnő aki évekkel ez előtt-e fához bilincselt.. Ám Kagome ki szabaditot... Kagome..Kikyo reinkarnációja, először azt hittem Kagomera Ő Kikyo... De látható köztük a különbség... És az elbüvölő hasonlóság ! Kikyo.... Életben van ?! Miért.... Engem akar meg ölni ??? Miközben nekem kéne Őt meg ölnöm ? - Kikyo ? - Szomorúan néztem a már ismert papnőre. -~ Hitomi szemszöge ~
- Tehát igaz a legenda melyről Roya órákig zengett. És jelen vagyok... Az újra találkozásnál. Nem tudom Kagome mit keres itt, Inuyasha miért nincs a fa fogságában, és hogy van életben Kikyo ?! Inuyasha szomorúan nézet Kikyora... Tehát igaz még mindig szereti... Végig néztem mindhármójukon. KAGOME ÉS KIKYO UGYAN ÚGY NÉZNEK KI !! Inuyasha pedig szenved a múltban.(?) - Inuyasha, Ő meg ki ? - Értetlenkedet Kagome, mint mindig. Roya családjából csak Kagomet utálom olyan irritáló. És ez a Kikyo se szimpi... Inuyasha meg vicces. - Tehát Te vagy Kagome ~ Neked köszönhetően tudok újra itt lenni és bosszút állni.. Inuyashan. Őszintén... Nem hittem volna hogy egy ilyen lányban mint Te születek újra.. Remélem erősebb vagy mint látszol. - Mosolyodott el Kikyo majd el tűnt. - Mit képzel ez magáról ?! Azt mondja gyenge vagyok majd el tűnik ! - Hisztizet Kagome.. - Kagome, hol vagyunk ? Mit keressel itt és Én miért vagyok itt ? - Tértem a lényegre. - Ezt később el magyarázom.. - Nézet rám Kagome. Majd folytata:- Inuyasha Ő itt...
- Kezdte Kagome de inuyasha félbe szakította: - Hitomi.. Mint szép szemű. - Fejezte be a mondatot Inuyasha. - Oh... És Ő itt - Mutatott Inuyashara Kagome. - Inuyasha. - Szakítottam félbe Kagomet mire csak durcásan el fordult, én pedig hátat fordítottam neki. - Öhm..Lányok.-Kezdet bele Inuyasha. - FEKSZIK ! - Orditotuk egyszere Kagomeval mire ki feküdt Inuyasha dupplán. ~ yee nekem is megy ! - Szóval..Hitomi. - Feküdt el mosolyogva Inuyasha -🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
~ Hitomi Jackson ~ avagy - Hitomii-san 😘
El érkeztünk a 8 barátnő második tagjához. Várjátok már a következőt ? ~
YOU ARE READING
Fájó múlt: Az utálat valója
Fantasy~ Ahogy jöttem, úgy el is tűntem. Csak úgy meg jelentem az életetekben és ahogy meg jelentem úgy is tűntem el. ~ ~ Egy szó ezer emlék, újra barátokra lelek egy furcsa világban ~ ~ 8 lány érdekes kalandja egy fura világban. Egy fél szellem egy papnő...