CAPITOLUL 5

294 9 0
                                    


Ajung acasa si dau de parintii mei
M : La ora asta vi acasa ?
T : Unde ai fost ?
Mt : Ce faci ? zice el zambind in afara discutiei
E : Fratelo esti pe din afara la ce zic mama si tata si am fost la Cetlin am facut noapte alba si am venit acum ca azi am scoala !
M : Bine acum du te la tine in camera si fa ti dus ca mirosi a alcool , unde ai fost inainte sa mergi la Cetlin ?
E : Am fost la club , vreo problema ?
Zic asta si ma duc pe scari direct in camera mea , in care era cald si bine , trantesc usa auzindu se ceva pe hol cazand de pe perete , inchid usa cu cheia si merg sa mi iau hainele de azi din dresing si un prosop , merg spre baie sa imi fac un dus si rutina . Termin repede totul si ma duc sa ma indrac si sa mi fac ghiozdanul . Ma duc jos si zaresc o farfurie cu clatite cu nuttela , iau una si plec , mama si tata ne zicand nimic decat un ,, Pa " foarte lung , apasat si tare incat sa auda toata strada . Merg spre scoala si il vad pe iubitul meu blondin cu masina si vine spre mine .
B : Ce faci iubire ?
E : Merg la scoala tu unde te duci ?
B : Mergeam la tine dar acum ca te am vazut urcate in masina .
Nu mai zic nimic si ma urc direct in masina dandui un sarut plin de iubire si ii zic la ureche ,, Te iubesc " si el calcand pedala si plecand de pe loc , ajungem langa scoala dar el nu opreste fratimiu danduse jos din masina si uitandu se direct la Jeep-ul lui Brad vazandu ma  in partea dreapta a soferului si tragand un ochi si la sofer si uitandu se din spatele masini furios mergand spre furtea scoli .
E : Iubire o sa dau de belea .
B : De ce ?
E : Ala care se uita asa la noi era fratemiu  , iubire vreau sa mergem la tine si sa nu ma duci la scoala , vreau sa stau cu tine toata ziua .
El uitandu se cu coada ochiului si zambind cu o gura pana la urechi . Ajungem la el acasa e ciudat asta e alta casa cu 3 etaje si e in centrul orasului , inauntru e totul da totul alb si negru . Este superb  oare unde l am gasit pe baiatul asta atat de frumos , iubitor etc. ma duc la el si  ii zic :
E : Iubire aici stai tu normal  sau la cealalta casa care mai dus de dimineatza ?
B : Aici stau de cand ma stiu si acolo e doar sediul , dormi la mine asta seara ?
E : Da iubire , cum sa te refuz . zic eu cu un zambet pervers la coltul guri
B : Te iubesc ! zice el tipand eu fiind langa el
E : Iubire si eu te iubesc dar nu mai tipa .
Imi arata casa si ajungem in camera lui , asta e :

Imi arata casa si ajungem in camera lui , asta e :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

A venit seara era 7:00 am .
E : Iubire ai niste pijamale pentru mine ?
B : Da iubire in dulap . spune el stand pe pat , eu ma duc imi iau pijamalele , si ma mir ca e doar cu o marime mai mare , ma rog , ma duc la baie si dau drumul la apa in cada sa se umple paane atunci imi desfac parul ma dezbrac si intru in cada , dintr o data aud usa deschizandu se si intrand pe ea iubitul meu uitandu se la mine si dupa uitandu se in oglinda si spalundu se pe fata si pe dinti , dupa schimbandu se in pijamalele mele si plecand din baie fara  sa zica nimic ma dau jos din cada si ma invelesc in prosop si ies din baie .
B : Ce faci iubire ? asa dezgolita . zice cu un zambet pe fata pervers , se ridica din pat venind spre mine rapid izbinduse de mine atat de rau incat m am  dezechilibrat si am cazut , ma saruta dulce si coboara incet pana la sani dupa ii ridic capul si il mai sarut si eu si dupa ii spun :
E : Iubire te iubesc dar nu sunt pregatita .
B : Iubita nu mai pot sa rezist mi sa ... dar daca nu esti pregatita nu te oblig .
Dupa ce sa ridicat dupa mine ma ridicat si pe mine si ne am pus in pat el cu spatele la mine si eu cu fata la el , de odata se aude un ,, Imi pare rau ! " din partea lui atat de dragut si incet dar si printre suspine mici si lacrimi .
E : Nu mai plange , n ai facut nimic , acum intoarce te !
Se intoarce si eu direct l am sarutat lung si apasat .
De dimineata
Ma trezesc si ma duc la bucatarie sa fac niste clatite cu nutella ...

O QUEEN SAU O TOCILARA ? (+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum