Pohled Rosé
Vzbudil mě budík a zjistila, že už dneska budu nastupovat na taneční školu. Byla jsem nervózní, ale zároveň jsem se i těšila. Vykonala jsem co bylo potřeba a šla zazvonit na Lisu, jestli se mnou nepůjde do školy.
Lisa už nebyla nemocná, říkala mi, že to byla jen nějaká krátká nemoc.
Naštěstí jsme to měli kousek od naší bývalé školy, což mi vyhovovalo.Došly jsme spolu do školy a u naší třídy se setkaly s Jisoo a Jennie. Vyprávěly nám jak to tu probíhá, jelikož tu jsou už víc než půl hodiny před námi.
Divila jsem se, když mi Jennie řekla, že se škola otevírá už o hodinu dříve, než to bylo na základní škole. Takže to znamená, že můžeš přijít do tanečního sálu dříve, a jít domů zase o něco dříve.
Je tu hodně velká jídelna, a u ní automat na pití. Pití tu mají za výhodnou cenu, takže to vypadá, že si ho tu budu kupovat.
Když jsme se o půl hodiny později sešli spolu s našimi novými spolužáky v sálu, naše učitelka nám řekla vše co je potřebné vědět.
Téměř dvě hodiny nám ukazovala školu, a říkala věci, co mi Jisoo a Jennie ještě říct nestihly.Dozvěděla jsem se kde budeme mít skříňky, toalety a další. Jediné co mě zarazilo, bylo to, že jsme měli společné toalety s kluky. Toalety pro holky se totiž před týdnem ucpaly. Učitelka nám sice říkala že by to mělo být do příštího týdne opravené, ale na tyhle věci nevěřím. Vždycky když někdo řekl něco takového, bylo to v pohodě asi až po půl roce.
Udělalo se mi špatně, tak jsem poprosila naší paní učitelku, jestli bych si nemohla odskočit. Povolila mi to, naštěstí.
Chvíli jsem šla a narazila na dívčí záchody, byly opravdu zavřené. Šla jsem trochu dál a došla k záchodům opačného pohlaví.Pomalu jsem otevřela dveře a následovně vstoupila. Bylo to tam celkem úhledné, narozdíl od naší bývalé školy.
Rychle jsem zaběhla na kabinku nejbližší ke mně a zavřela dveře od ní.
Tohle proběhlo celkem v normálu, což jsem si ulevila. Netrvalo dlouho, a už jsem šla ven.Nedávala jsem pozor, a omylem jsem do někoho narazila. "Ten trapas!"
Pomyslela jsem si.
Podal mi ruku, a pomohl mi nahoru. Omluvila jsem se mu, že už se to nebude opakovat, a rychle jsem odešla.Přišla jsem zpět za paní učitelkou a ostatními spolužáky, už se po mně sháněli.
Paní učitelka dovykládala poslední věci, a mohli jsme jít na oběd.Přiběhl za mnou Yoongi a táhl mě do jídelny. Ani jsem se nestačila zastavit u Lisy. Řekla jsem mu ve frontě na oběd, že půjdu na WC.
Místo toho jsem rychle zaběhla pro Lisu, Jennie a Jisoo. Představila je a řekla že Yoongi je můj kamarád ze školky.
Když už na nás přišla řada vzali jsme si jídlo. Měli jsme na výběr ze tří jídel, které všechna stála jen padesát korun. Vybrala jsem si palačinky s Nutelou, a šla jsem si sednout ke stolu.
Vedle mě si sedla nějaká holka. Představila se mi jako Han Chowon a prý tu nemá nikoho s kým by se znala.
Přišla Jisoo a řekla jí ať jde pryč. Já jsem ale klidně řekla, že může zůstat.Jisoo se omluvila, a představila se Chowon.
Chowon na ní byla hodná, a řekla, že to nevadí, je na to zvyklá.Kapitola věnována pro: Kone_Karol
Jinak díky za 700 přečtení, fakt si toho moc vážím. (^_^♪)
😍고맙습니다😍
ČTEŠ
BOJ O ŽIVOT (pozastaveno)
ActionRosé je čtrnáct let, hodně se věnuje tanci. Jednoho dne dostala přihlášku do tanečního clubu, kam by chodila místo školy. Ve škole měla špatné známky a nebavilo jí to. Jediné co měla byla její kamarádka Lisa. Návrh se jí líbil, ale nikdo neví co se...