După ce am terminat de mâncat am plecat spre casă..A fost atât de frumos! Tot drumul am râs si ne-am făcut poze foarte amuzante. În stația de autobus am stat aproape o oră, deoarece autobuzul a avut întârziere, ca de obicei... Era destul de frig, însă încercam să mă tot plimb pe acolo ca sa nu se observe. Jungkook mi-a dat sacoul lui, chiar daca i-am spus ca nu imi este frig. M-a obligat sa o pun pe mine, sa nu racesc. Era aproape ora 22. Mama m-a sunat..era ingrijorata.
Convorbire telefonică:
Mama: Ce faci?
Y/n: Stăm. Asteptam autobuzul. De ce? S-a intamplat ceva?
Mama: nu. Doar vroiam sa stiu daca sunteti bine. Jungkook ce face?
Y/n: e langa mine..de ce?
Mama: doar asa.
Y/n: ne vedem acasa. O sa ajung târziu.
Mama: e in regula. Pa.Convorbire incheiata.
Jungkook: cine era?
Y/n: era mama. De ce?
Jungkook: doar intrebam.Deodata din spate se aud niște bătăi. Eu m-am speriat și am sărit in brațele lui jungkook. Acesta m-a luat strans in brațe si mi-a pus mâna la gură ca să nu țip, apoi m-a luat de mana si m-a indreptat inspre o pădure. Nu prea stiam unde suntem exact, dar am văzut o cabană. Nu părea sa locuiască nimeni, asa ca am intrat. S-a apropiat ușor de mine si a vazut ca plângeam.
Jungkook: y/n! Ce ai?
Y/n: Mi-e frica, jungkook!
Jungkook: nu trebuie! Voi fi aici si te voi tine in brate toata noaptea. Maine dimineata te voi duce acasa. Aici suntem in siguranta.
Y/n: multumesc, jungkook! Esti cel mai bun iub... Prieten!
Jungkook: stiu ce ai vrut sa spui! Si tu esti cea mai bună iubită!
Y/n: Ah..jungkook! Trebuie sa o sun pe mama.
Jungkook: sun-o. Voi vorbi eu cu ea.
Y/n: nu e nevoie. Stiu sa vorbesc.
Jungkook: nu ii putem spune ca ne ascundem de cine stie ce creatura într-o cabană părăsită. Voi inventa eu o scuza..Sauuu... [ se uita la mine cu o față perversa ] Spune-i ca dormi la mine.
Y/n: cum sa ii spun asa ceva!? O sa ma omoare.
Jungkook: Ba nu. Voi vorbi eu cu ea. Da-mi telefonul!Convorbire telefonică:
Mama: y/n, S-a intamplat ceva?
Jungkook: Bună ziua! Sunt jungkook. Alexandra este la baie. As putea sa va rog ceva?
Mama: sigur! Spune!
Jungkook: va supărați dacă rămâne în noaptea asta să doarmă la mine?
Mama: Bine! Dar sa nu faceti nimic!!!
Jungkook: multumim! La revedere!Convorbire incheiata.
Jungkook se apropie spre mine..imi da parul la o parte de pe fata si imi mângâie obrazul. Inima imi bătea atât de tare. Se apropie si mai tare si ma sărută. După câteva secunde m-am retras într-un colț al camerei. Vine la mine si sa uita fix in ochii mei. Am vazut ca i-a curs o lacrima. Am luat-o ușor cu degetul mare si l-am îmbrățișat strâns. I-am spus sa nu-i fie frica.
Y/n: jungkook! Îți simt bătăile inimii. Stiu ca iti e frică. Si mie imi e. Chiar foarte tare. Dar stiu ca sunt cu tine. Si ma liniștesc.
Jungkook m-a luat si mai tare in brațe si mi-a șoptit la ureche:
-Si eu ma linistesc cand sunt cu tine, y/n! Defapt inima imi bate atat de tare, fiindcă sunt langa tine. Nu imi e atat de frică.
Y/n: atunci de ce ti-a cazut o lacrima, curajosule?
Jungkook: am emoții.
Y/n: dada. Te si cred! Hai sa me culcam undeva.
Jungkook: este doar un pat!Sincer ma asteptam sa ii vina vreo idee stupida, insa a avut una chiar bună.
Jungkook: Ce-ar fi sa dormi tu in pat, iar eu stau si supravechez sa nu vina cineva sau ceva si sa ne omoare.
Y/n: bun plan, dar nu pot sa te las asa.
Jungkook: Cum așa?
Y/n: adica eu sa dorm frumos, iar tu sa iti faci griji pe aici degeaba.
Jungkook: stai calma. Eu voi fi bine. Doar Culca-te.
Y/n: bine, jungkook! Noapte bună!Am adormit foarte repede, insa pe la doua noaptea ma trezesc. Nu il vad pe jungkook niciunde asa ca ma ridic din pat sa il caut. Deodata m-am împiedicat de ceva. Era jungkook. Dormea pe jos. M-am aplecat la el sa il trezesc. Era rece ca gheața.
Jungkook: de ce nu dodmi?
Y/n: jungkook! De ce dormi pe jos? E rece! Esti rece! Poti sa racesti!
Jungkook: nu am vrut sa te deranjez. Dormeai ca un ingeras.
Y/n: daca nu te deranjeaza sa dormi cu mine in pat hai sus. Nu ma deranjeaza. Plus ca tin prea mult la tine ca sa te las sa dormi pe jos.
Jungkook: multumesc, iubito!
Y/n: doar culca-te! Noapte buna!Dimineața m-am trezit inaintea lui jungkook. Dormea atat de frumos. Si vorbea in somn.
Am chicotit puțin, iar el m-a auzit si s-a trezit.
Jungkook: neața!
Y/n: bună
Jungkook: hai sa mergem acasă la tine. Te conduc, apoi merg si eu acasă.
Y/n: hai sa mergem.Stiu ca e cam scurt. Ini cer scuze. Va iubesc foarte mult si sper din toata inima sa va placă. Pup❤
Imi pare rau daca am scris cu greșeli. Sund doar foarte obosită si m-am si grăbit sa scriu repede.multumesc❤
CITEȘTI
Jungkook ff
FanfictionBuna! in acest fan fiction este vorba despre y/n (your name / numele tau) si membri BTS. sper sa va placa!