Era...
Era chiar regele și regina varcolacilor! Am încremenit când i-am văzut, nu mai știam ce sa le spun ce sa fac....
Pana la urma se rupe tăcerea din cauza lui Paul (din nou trebuie sa intervină el? 😭)...
P-Uite ce e.... Mama, tata! Eu o plac pe ea ok? Nu pot sa trăiesc fără ea,pir și simplu o iubesc!
R.V.1(Regina Varcolacilor) - Fiule! (spune ea pe un ton foarte serios) Cum îndrăznești sa iubești un sugator de sânge? Nu ți-e rușine?
R.V.2(Regele Varcolacilor) - Draga, mai ușor! Sperii biata fata!
P-Mama, înțelege măcar puțin ca eu chiar o iubesc!
R.V.1-Nu mai vreau sa mai înțeleg absolut nimic! Și tu fat-o dacă te mai atingi de băiatul meu te rup în doua! (Spune și începe sa maraie urat la mine!)
E-Eu nu am nici o treaba cu băiatul tau dar înțelege ca el a făcut asta! (spun și încep și eu sa marai)
R.V.1-Serios?(spune și începe sa se transforme)
Eu nu ezit nimic și încep și eu sa ma transform. Fix când vroiam sa ne luam la bătaie se baga Paul care ma imobilizeaza pe loc.Incerc sa scap din strânsoarea lui dar nu pot! E mult mai puternic! Începe sa se uite fix în ochii mei și eu în ai lui.... Cred ca încep sa simt ceva pentru el! Nu, nu se poate asa ceva! Nu e adevărat! Niciodată nu o sa îmi placa de el! Totuși chiar este drăguț!Atunci ne ne strica momentul nostru mirobolant tatăl lui....
R.V.2-Haideti,trebyue sa mergem la ședința! (spune și îl ia pe Paul de lângă mine!)
Atunci ma ridic și eu si mergeam pe coridor și exact atunci când sa întru în birou lesinasem. Nu îmi mai aduc aminte de ce am leșinat dar știu doar ca m-am trezit în camera mea întinsă pe pat și cu părinții mei lângă mine care se tot învârteau în cerc.
M-au văzut ca m-am trezit și au venit repede lângă mine eu ridicanduma în capul oaselor... Ma durea tot corpul!
E-Ce s-a întâmplat cu mine?
M-Când sa intri în birou ai leșinat! Și nu știm de ce!
E-Unde e Paul?
T-E pe coridor în fata ușii... Așteaptă de ore sa te trezești, i-am spus sa se ducă acasă sa se odihnească da el da din cap negativ!
Părinții mei ies din camera și întra însă Paul...
P-Esti bine te doare ceva?
E-Ma simt mai bine acum!Dar de ce nu ai plecat când ți-a zis tata?
P-Pentru ca te iubesc... ❤️
E-Serios? 😭
P-Daaa, și o sa te iubesc la nesfârșit! Jur!
Spune și îmi zâmbește iar eu ii zâmbeam la loc...Hei copilasiiii, ce faceți? V-a plăcut capitolul? Scuze ca nu am mai postat dar am avut câteva probleme! Nu uitați de vot! Va iubesc paaa❤️❤️❤️🐍