BAŞLANGIÇ

16 4 0
                                    


Billie Eilish - Bored

-------⏮️◀️⏹️▶️⏭️-------




















Ben garip bir yetenek ile doğdum. İnsanoğlunun daha önce hiç göremediği şeyleri görebilme yeteneğiyle. Her şey kafamda karmakarışık. Görüntüler, sesler, kokular. Hatırlamam gerek. İçinde bulunduğum her şeyi, şu ana kadar doğru sıraya koymam gerek. Kim olduğumu hatırlamam gerek. Her şeyin nasıl başladığını anlatmam gerekirse, tam olarak buradan başlamam gerekir.

..............................


"Sizi öyle başıboş bir şekilde yolun kenarında buldum..."

Dedi polis kendi masasında otururken. Şu anda Jimin polisin karşısında oturmuş anlatıcaklarını dinliyordu.

"Bir kaza falanmı oldu?"

Aklına orman ve ışık geldi.

"Biri sizi incitmeye mi çalıştı?"

Aklına ormanda koşması ve silah sesi geldi.

"Mesela adınız nedir? Aramamı istediğiniz biri varmı?"

Polis hala sorular sormaya devam ediyordu. Yavaşça iri ve uzun boylu polis yerinden kalkıp hem soruyor hemde yavaşça masasının önüne geldi ve masasının önüne oturdu. Jimin hala soğukkanlılıkla gözünü ayırmamış karşısındaki boş sandalyeye bakıyordu. Yüzünde bir mimik dahi hareketi yoktu.

"Bir aileniz vardır mutlaka.Ya da arkadaşlarınız..."

Bir nefes aldı Jimin. Hala yüzünü çevirmemişti.

Aklına jiminin bu sefer yerde baygınken ona "hey" diyen adam geldi.

"Bakın eğer bana yardım etmesseniz bende size yardım edemem..."dedi polis.

Polis hala cevap bekliyordu. Jimin ise hala aynı soğukkanlılıkla karşısına bakıyordu. Polis karşısındaki üstündeki koyu mavi tişörtü hem kirlenmiş hem yırtılmış, saçları ıslak ve kahverengi asker pantolonu giyen çocuğa son kez bakmış ve omuzlarını düşürmüştü.

Yavaşça polis yerinden kalktı ve cama doğru yürümeye başladı aynı zamanda konuşuyordu.

"Böyle bir ilerleme kaydedemiyoruz..."

Dedi polis umutsuz ve sesi kısık bir şekilde.

Polisin dikkatini Jiminin başı çekmişti. hızlı adımlarla Jiminin oturduğu sandalyesinin arkasına geçti.

"O bir yaramı?"

Jiminin olduğu sandalyenin arkasında durdu ve yavaşça yarayı daha yakından görebilmek için eğildi. Jiminin nefes alış verişleri hızlanmış kesik kesik alıp veriyordu nefesini

"Yeni mi oldu?"

Polis tam yaraya dokunucakken masanın üstündeki kupada duran kahve fırladı ve duvara çarpıp kırıldı.

......................

"Onları durdurman gerek! Neyle uğraştıklarının HABERLERİ bile yok! Ben oraya gidene kadar beklemelerini söyle..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEYOND: Two souls [PJM]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin