Tak na začiatok by som Vám rada povedala niečo málo o svojom živote.Volám sa Alica a mám 18 rokov. Hnedé,husté, rovné vlasy mi siahajú až po ramená.Mám modré oči, ktoré niekedy pôsobia ako zelené. Občas nosím dioptrické okuliare na čítanie.
Už od trinástich hrám na gitare a dva roky hrám na klavíri. Okrem toho sa rada venujem tancu,maľovaniu, ale najlepšie strávený čas je s priateľmi.
Ako päťnásť ročná som začala so sprejovaním. Veľmi ma to bavilo. Počas dvoch rokov sprejovania som spoznala veľa dobrých ľudí, s ktorými sa stále stretávam. Síce sa s nimi nestretávam často, ale občas áno.
Raz ma zobrala sesternica Amy a jej priateľ Rory do opustenej budovy, v ktorej som sa učila sprejovať. Stretli sme tam pár ľudí a jedna z nich bola Mel. Hneď ako sme sa stretli sa z nás stali najlepšie priateľky. Chodievali sme spolu sprejovať, no raz, pred rokom nás chytila polícia. Mel mama poznala policajta, ktorý nás chytil a preto sme nemali vážne problémy. Rodičia síce na nás boli nahnevaní, no inak to bolo fajn.
Pred dvoma rokmi sme sa z malého Slovensksa presťahovali do Veľkej Británie.Najprv sme bývali v malom meste, neďaleko Londýna, ale kvôli cestovaniu sme sa presťahovali do centra Londýna. O pár mesiacov neskôr sa do Londýna presťahovala Mel s rodinou.Bývajú 10 minút od nás.Naši otcovia sú kamaráti od detstva a pracujú v rovnakej firme.Šéf ich presunul sem do Londýna kvôli lepším miestam.
Navštevujeme spolu rovnakú strednú školu, odbor fotka.Našli sme si tu dobrých priateľov, ktorí sú taktiež zo Slovenska. Všetci spolu tvoríme veľkú partiu, v ktorej som ja, Mel, James, John a Kevin.
S Jamesom som navštevovala rovnakú základnú školu, no v 6. triede odišiel sem do Anglicka za otcom.Od vtedy sme sa nevideli a musím uznať, že sa naozaj zmenil. V skole som ho moc rada nemala. Boli sme kamaráti, no bol divný..robil všetkým naprieky.Žiadnej mojej kamarátke sa nepáčil, ale teraz ho chce každá na škole. Ak mám byť úprimná, tak aj mne sa páči, no nie som z neho hotová. Mám ho rada ako kamaráta, s ktorým sa dá dobre porozprávať, ale aj tak sa mi najlepšie rozpráva s Kevinom.
-R Á N O-
Je ráno a ja som sa zobudila na zvuk budíka.Načahovala som sa po mobil, ktorý som mala položený na nočnom stolíku, no okrem mobilu som na ňom mala aj knižku,pohár s vodou a papieriky od cukríkov.Nakoniec som ho našla na zemi. Inokedy by som budík vypla, no nastavila som si naň pesníčku "Sweet Lovin".
Vyšla som z postele a moje prvé kroky mierili do kúpeľne, v ktorej som sa umyla,učesala a namaľovala.Dala som si na seba iba trochu make-upu, ktorým som si zakryla vyrážky,balzám na pery a špirálu.Zvyknem si robievať aj očnú linku, ale dnes neplánujem nič špeciálne.
Z kúpeľne idem do kuchyne. Spravila som si chlieb s avokádovou pomazánkou a nakrájanou paradajkou.Položila som tanier na stôl v obývačke, spravila pár fotiek a pustila sa do jedenia. Rodičia si prisadli a pustili náš obľúbený seriál Sherlock. Zapla som mobil a prechádzala som sociálnymi sieťami a uvedomila som si, že dnes má Mel narodeniny.
A tak mi napadlo urobiť pre Mel nezabudnuteľnú narodeninovú párty,lebo naša malá Mel dnes bude oslavovať osemnáste narodeniny.Napísala som všetkým jej kamarátom, o ktorých som vedela, že dnes večer budú mať čas túto konkrétnu správu.
"Príďte dnes na tajnú narodeninovú párty pre našu milovanú Melániu.
Miesto- Čiernonská 17 (chata na kopci, určite ju spoznáte)
Párty začne o 21:00
Stačí, ak jej donesiete čokoládu,sviečku.. však poznáte Mel, tak určite viete, čo má rada.
Teším sa na Vás!"Položila som telefón na stôl,zobrala si raňajky do rúk a začala ich jesť.
Dnes (31.5.2019) som sa rozhodla, že vydám nový/starý príbeh Tajomný Muž. Budem rada za každý like, koment alebo radu. Ak sa ti niečo nezdá alebo si našiel/našla chybu, napíš mi do súkromnej správy. :)
Vidíme sa pri ďalšej časti.
YOU ARE READING
Tajomný Muž (SK)
FanfictionAk si niekto spomína na príbeh "Tajný Muž", tak sa máte na čo tešiť. Tajomný muž je pokračovanie a zároveň vylepšený príbeh "Tajný muž".Dôvodom, prečo som začala písať odznova je ten, že sa mi nepáčilo moje vyjadrovanie Príbeh je o dievčati menom Al...