1.

675 5 0
                                    

Sabah 7'de kalktım benim görüşmem 9'da olmasına rağmen.

Hızlıca kahvaltı yapmak için odamdan çıkıp mutfağa ilerledim abim vardı Oğuz kendisi kız manyağıdır her gece bir kızla döner bu yüzden odasının duvarları ses geçirmez ara sıra yani böyle yılda bir falan- erkek arkadaşım olursa yakın ilişkiye girerdim belki -ama şuan öyle değilim pek açıkçası.

Yakın arkadaşım Eylül aradı bende abime baktım Eylül abimi seviyor oda bunu biliyor ama...

"Ecrin! Kalktın mı geç kalıcaksın çabuk hszırlan saat 8 oldu! " Dedi "Ne ara ya! " Dedim ve saate baktım cidden  saat sekizdi mal gibi saate yanlış bakmıştım telefon kulağımda odama daldım üstümü giyinmek için telefonu suratına kapatıp giyindim.

Dalgalı saçlarımı açtım her zamanki gibi beni maşadan uzak tutmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dalgalı saçlarımı açtım her zamanki gibi beni maşadan uzak tutmuşlardı. Çantamı omzuma taktıp küçük kutusundaki minik kulaklıklarımı takıp "My Boy" açtım ve evden çıkarken abim "Ecrin! Eylül'e söyle beni arasın" dedi ve arabaya koştum arabaya bindiğimde saat '8.24'tü siriye girdim "Siri kardeşimi arar mısın? " Dedim ve telefonu yana attığım çantamın üstüne koydum "Efendim! Çıktın mı evden sen! " diye bağırdı "evet yoldayım ve abim Eylül beni arasın dedi " dedim "Oha! Çüş! Oğuz Atalay Eylül beni arasın dedi " dedi "Evet Ecrin Atalay'da 'kapat lan telefonu' diyo! " Dedim ve kapattı  ...

Geldiğimde saat 8.49'du hızlıca merdivenlerden çıktım ne diye asansörü bekliycem be!
Hızlıca o kata geldiğimde hiçte nefes nefese kalmadım çünkü her yere geç kalırım artık prof koşucu oldum. Ordaki boş duran kıza "Yalın Demir'in odası neresi?"dedim" gel benimle tatlım"dedi ığk o ne be öyle! Kapının önüne gelince kapıyı tıklattım "gir" sesi duymamla içeri girdim "Merhaba" Dedim ve masasına doğru ilerlerken beni süzgeçten geçirdi resmen Röntgenci olur be senden. "Merhaba " dedi ve güldü elimi uzattım o da sıktı arkamda duran koltuğa oturdum "Ee kendini tanıt " dedi "Ben Ecrin Atalay 22 yaşındayım stilistlik okudum abimle yaşıyorum annem babam yurt dışında ve İzmir'liyim" Dedim kafa salladı ve "Bende Yalın Demir tanıştığıma memnun oldum" dedi "Bende Yalın Bey" dedim tekrar kafa salladı ve sivime tekrar göz ucuyla baktıktan sonra "İşe alındın " Dedi ve "Eve git eşyalarını topla benim evimde ve işimi özel asistanımsın artık " Dedi ben şaşırmış bir şekilde bakarken "Ha birde telefon numaranı ve adresini bana mesaj olarak at " Dedi "Sizin telefon numarınız b-" Sözümü kesip"0538*******" Kafa salladım ve telefona girdim numarayı kaydedip mesajı attım "Evet seni alırlar 1 saate hazır ol" dedi ve hızlıca "Görüşüz Yalın Bey" Dedim ve kalkıp hızlıca çıktım eve gittim.

1 saat sonra Yalın beyden gelen mesajla telefona baktım "Çık" ne emir veriyo ya! Hızlıca küçük valizimi alıp çıktım adamlardan biri gelip valizimi aldı ve arabaya ilerledi 2. Adam ise arkadaki arabaya gidip bindi Yalın Bey'de beni izliyordu "Yalın Bey kapıyı açıp "Bin"  Dedi hızlıca bindim ve yanıma oturdu çok yakın değilmiydik? Biraz uzaklaştım "Merak etme seni yiyecek değilim ama daha sonra bunu istersen neden olmasın" Dedi gözlerimi devirdim "Bana gözlerini devirme Ecrin" Dedi "Ama Yalın Bey de-" Lafımı kesip "Yalın demiyceksen yerine birini alıyorum" dedi "Ama Yalın seninde dediğin şimdi... Neyse" Dedim ve önüme döndüm telefonumu elime alıp Eylül'e mesaj attım cevap vermedi abime attım o da vermedi takmayıp duran arabının camından dışarı baktım büyük bir evdi dışı siyahdı önünde büyük bir havuzu vardı. İçine girince dışından pek bir farkı yoktu siyah ağırlıklıydı siyahı sevdiğim için benim için pek sorun yok.

PatronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin