Yalın'ın ısrarları üzerine hamilelik testi yapıyorum biraz bekledim ve 2 çizgi oldu ne olduğu hakkında bir fikrim yok testi nasıl yapıcağımı bile Yalın'a sordum yani tuvaletten çıktım ve kapıda bekleyen Yalın'a çubuğu verdim "Ee" Dedim "Ne yani bilmiyor musun cidden Ecrin sen nasıl kızsın? " Dedi bende "O biçim kızım ee ne olmuş ölücek miyim doktor bey" dedim dalgasına "Hayır sevgilim çünkü artık iki canlısın " dediğinde şaşırdım ama sevindim de çığlık atıp gülmeye başladım "Aa şimdi bizim bebeğimiz var öyle mi? " Dedim kafa salladı "Aslında bakliyatgillerden ama neyse" Dedi güldük bana baktı acaba bir tane daha mı eklesek" Dedi "Ya dördüzse ve tekrar olursa ve tekrar dördüz olursa ne bok yiycez? " Dedim ve telefonumu alıp salona ilerledim...
Hamile iken yapılacak her şeyi öğrendim ve "Yalııın! " Diye bağırdım koşarak geldi "NOLDU!? BİŞEY Mİ OLDU!?" Diye bağırarak hemde "Hayır ama senin için kötü bir haberim var aşkısı " dedim "Noldu? " Dedi "Ah bebeğim hamilelik sürecinde benim içime giremezsin." Dedim "Hadi lan ordan ben yavaşça hallederim" Dedi ve göz kırptı "Hayır! Ya! İstemiyom bana bak Yalın eğer bu çocuk yada çocuklar 4üz 5iz gelirse seni çok pis yaparım " Amaaaan bebeğim elimden gelse 10 tane ama şimdi sende zor durumda kalma" Dedi bense göz devirdim ve aklıma geldi "Hass-" Lafımı o tamamladı "siktir" Dedi ve gelip beni kucağına alıp o yerime oturdu "Bari biracık beni oyala " dedi güldüm sürtünmeye başladım altımda sertleşen ve şişmiş erkekliğini hissetmek resmen tahrik edici.
Dudağımı ısırdım beni izliyordu bu yüzden yaptım ve devam ettim ısırdıktan sonra yaladım inledi ve üstüne kendimi bastırdım "Ah-ÇIKART ALTINI ECRİN! " Diye bağırdım bu anı duygu değişimleri beni korkutuyor bir çırpıda altımdakini çıkarttım kilodumla dururken derim bir nefes aldı bu sefer o benim kilodumu çıkarttı daha sonra kendini belli etti ve içime sertçe girince çığlık attım çok canımı acıtıyordu izlemek değildi bu çığlıktı resmen.
"çığlık atıp durma " Dedi sertçe "ç-çık *hıck* i-içimd-den *hıck* Y-Yalın" zorlukla dedim ağlarken içimden çıktı kendini toplayıp evden çıktı ne yapıyordu?
2 saat sonra 00.34
Uyumak için yukarı çıkmıştım ki telefonuma mesaj geldi
*foto:Yalın ve öpüşen bir kız*Ağlamaya başladım karnıma baktım ve tekrar telefona baktım ve odaya girip oda da olan eşyalarımdan bazılarını küçük çantama koyup aşağı indim hızlıca ayakkabılarımı giyip taksi çağırıp beklemeye başladım en az 6-7 dakika sonra taksi geldiği gibi bindim ve adresi verdim.
Eve geldiğim gibi eve daldım ve abim yoktu Eylül'ü aradım
A-alo
Ecrin?
E-eylül n-nolur g-gel
Bekle beni abini alıyım mı?
H-hayır n-nolur ç-çabuk g-gel
Tamam aşkım bekle bekle...Ekranı kapatmadan telefon çalmaya başladı...
" Sonsuzum "arıyor...
Kapattım - Aradı x27Ecrin! Nerdesin sen! ?
Sanane ki bizden
Ecrin karnında benim! Çocuğum! Var çabuk eve gel!
Artık senin çocuğun diye birşey yok
Ecrin!
Ne Ecrin Ecrin yok Ecrin git sen o kızı öp sanane bizden
ECRİN! SAÇMALAMA!
-NE SAÇMALAMASI YA BANA FOTOĞRAFLAR GELDİ NE İÇİN DİRETİYOSUN BEBEĞİM VE BEN BU HAYATTA TEK DEVAM EDECEĞİZ RAHAT BIRAK!
_HAYIR O HAYATTA BENDE VARIM!
-YOKSUN BENİ ZORLA HAMİLE BIRAKTIN *hıck*BENİ ALDATTIN *hıck* BENİ ALDATTIN *hıck* BENİM HAYATIMI MAHVETTİN!
Sonsuzum nolursun
YOKUZ BİZ YALIN! YOKUZ.
Nolursun Ecrin ben sana çok alıştım sensiz yapamıyorum
Madem yapamıyodun madem bana çok alıştın ne diye o karıyla beni aldatıyosun!
Tamam Ecrin ben biraz aklıma gelen şeylere sinirlendim dışarı çıktım sonra olanlar oldu nolursun gel
-ağlamaya tekrar başlar- Gerçekten benim hayatımı 2 dakikada mahvettin birde yetmezmiş gibi bana burda gel deme nolursun gel deme bana yapamam ben kıyamam bırak beni zaten evli falan değiliz ben çocuğuda aldırabilirim
ECRİN ÖYLE BİRŞEY YAPARSAN SENİ KÖTÜ YAPARIM! HEM BİZ SENİNLE EVLENCEKTİK HANİ GEL ŞU EVE ECRİN! GEL! -kırılma sesleri- (sessizce) hassiktir elim
NAPIYOSUN!?
NAPABİLİRİM ECRİN SEN YOKKEN ETRAFA ZARAR VERMEYE BAŞLIYORUM GİT GİDE SENSİZ YAPAMIYORUM !
SANA BANA BÖYLE YALVARMA DEDİM! YAPMA LÜTFEN YAPMA! Üzgünüm Yalın. -kapatır-Gerçekten bana yalvarırsa her yaptığı şeyi unutup onu affederim ama bunu yapmak istemiyorum yapamam onun yaptıklarını unutamam işte.
Kapı çaldı ağlamaya devam ederken kapıyı açtım ve gerçekten ölmek için bir adım daha attım abim kapıda bana sinirli ve bakmaya başladı karnım hafiften şişmiş ve karnımada baktı gözlerini sabır dilercesine kapatıp açtı "Kim lan o şerefsiz nerde o mal ebesini sikicem onun! " Diye bağırdı kendimi iyi hissetmiyodum gözlerimi zorlamama rağmen kapattım.
Yalın.
Ne diye sinirlenip o kıza kendini öptürürsün mal Yalın! Dayanamayıp Eylül'ü aradım
Y-yalın?
Eylül? İyi misin?
Senin ebenide senide sikicem olum sen kimsin de benim kardeşimi hamile bırakıp birde aldatıyosun lan piç! Kardeşim senin yüzünden hastanelerde yatıyo!
N-ne?
Ya! Ne dersin öyle olum sana bir daha Ecrin'i gösterirsem şerefsizim! -Ya Oğuz ver telefonumu -E
Eylül'ü ver!
Yok ya olum ne Eylül ne de Ecrin onlar bana emanet tamam mı! -Oğuz! - al lan al!
Şey Yalın biz *** hastanedeyiz-LAN! NE SÖYLÜYOSUN! -
Tamam Eylül sağ ol geliyorum ben
B'ye B'yeHızlıca evden çıkıp arabaya bindim ve hastaneye gittim girdiğimde bütün katları dolaşmaya başladım 3.kata çıktım ve Eylül'ü gördüm.
"İyi mi? " dedim ağlarken "evet çıkmasına az var " Dedi ve ' Oğuz 'Bey dönüp "Lan orospu çocuğu ne diye geldin lan sen!? " Diye bağırdı güldüm "Sevgilimin yanına geldim" Dedim sakince yakama yapışıp duvara vurdu Eylül aramıza girdi ama Oğuz çıkarttı yumruk atınca gülmeye devam ettim ve aramıza Ecrin girdi Oğuz'u ittirmeye çalıştı ama gücü yetmedi yere çöktü "Abi nolursun götür beni" Dedi .
Ben Yalınsam Ecrin'i o evden alırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron
RomanceSanırım azıcık yaramazlıktan zarar gelmezdi... --- Sanırım bu işin sonu boka sarıcak afferin Ecrin. Ecrin:22 yaşında asistan. Yalın: 23 yaşında şirketin tek varisi . Kısa hikâye.