Roysten komt op bezoek bij de koninklijke familie, voor zijn wekelijkse pakje appelsap en koekjes. Hij was erg dorstig en niet alleen voor de appelsap. Roysten zat met Willempje en Maxima aan tafel, terwijl de meiden met hun dildo's aan het spelen waren. Hij zat tegenover Willem, en bloosde toen hij voelde hoe Willem met zijn been tegen dat van hem aanduwde. Verlegen probeerde Roysten oogcontact te maken, maar Willem was te druk bezig met dat kutwijf Maxima. Die teringwijven kunnen ook nooit hun bek houden he, dacht Roysten. Ik geef hem gelijk. Toen Maxima zichzelf excuseerde om naar het toilet te gaan, greep Roysten zijn kans. Dramatisch stond hij op en rolde hij naar de andere kant van de tafel, op weg naar zijn grote geheime liefde. 'Mijn liefste,' begon Roysten terwijl hij diep in Willem zijn ogen kijkt. 'zullen we er snel vandoor gaan, zolang dat ongedierte zich nog verscholen houdt?'. Lachend pakt Willem Roysten's hand vast, en samen vluchtten ze de kamer uit, op weg naar de geheime neukkamer van Willempie. Roysten wist ondertussen zijn weg door het paleis wel, ze hebben dit zovaak gedaan dat hij het met zijn ogen dicht wel had kunnen vinden. Toen Willem Roysten aankeek, werd Roysten van binnen helemaal zacht. Zijn penis werd echter het tegengestelde daarvan. De manier waarop die grote donkerbruine ogen van hem zijn lichaam scanden maakte Roysten gewoon helemaal wild. Terwijl ze de lange, mooi gedecoreerde gangen doorrenden kon Roysten zijn stijve oeliewoelie bijna niet in zijn broek houden. Kom op Roysten, zei hij stil in zichzelf. Nog even en dan mag je je pp in het lekkere strakke kontgat van Willem stoppen. Het was duidelijk dat Willem doorhad hoeveel zin Roysten erin had, want met zijn vrije hand knijp hij hard in Roysten zijn geslachtsdeel, die daardoor veel pijn en genot voelde dankzij de harde grip van zijn hand. Roysten liet een zachte kreun horen, en door dat geluid werd Willem zelf ook veel harder. Na wat voelde van een eeuwigheid rennen door de talloze kamers van het paleis, kwamen ze eindelijk aan in de neukkamer. Enthousiast, misschien zelfs te enthousiast, deed Roysten meteen zijn shirt en broek uit. Hij probeerde Willempje te zoenen, maar die duwde weg. Stomverbaasd keek Roysten zijn geheime homoseksuele partner aan. 'Wat doet gij nou?' vraagt hij. Willem kijkt even naar de grond voordat hij antwoord gaf. 'Ik dacht dat we het vandaag misschien een keertje anders zouden kunnen proberen..'
'Wat had je in gedachten dan?' Vroeg Roysten twijfelend. Hij had nooit iets ander gekend dan de lange harde pijpbeurten die ze elkaar gaven, en altijd heet en intens waren geweest.
'Wat nou als ik nou..' begon Willem. Hij wist niet hoe hij het moest
zeggen, want hij had iets zoals wat hij in gedachten heeft nog nooit eerder gedaan met een jongen. 'Ja? Wat wil je doen schattepoepje?' Vroeg Roysten troostend.
'Wat als ik je nou eens heel hard in je reet neem?'. Roysten's ogen vergroten toen hij die woorden uit Willem's mond hoort komen. 'Wa.. Wat?' stotterde hij. 'Je hoorde me wel,' zei Willem terwijl hij met allebei zijn ogen knipoogde 'ik weet dat je het wilt.' Roysten bijt op zijn lip. Hij wilt het inderdaad, en heel graag zelfs. Al sinds het moment dat ze elkaar hadden leren kennen heeft hij het gewild, en nu is het eindelijk zo ver. 'ik wil het heel graag, senpai ≧◡≦.' Willem begreep dat Roysten heel lustig was voor zijn grote stijve pieliewielie, dus hij trok al zijn kleren uit en begon met een zijn gekleurde ballen te spelen (afbeelding ervan hieronder)
Roysten werd hier heel geil van en begon Willem ermee te helpen. 'Draai je om.' hijgde Willem terwijl hij hard aan zijn rampetamp aan het trekken was. Roysten glimlachte en deed wat daddy aan hem vroeg ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Roysten lag op het bed, met zijn phat ass omhoog zodat Willem hem goed hard kon nemen. Hij kreeg het warm toen hij voelde hoe Willem zijn lichaam steeds dichterbij dat van hem kwam. Het was nieuw en spannend, maar dat was voor beide zeker niet iets negatiefs. Vooral de eerste duw van Willem zijn tampeloeres in Roysten zijn strakke reet deed pijn, maar vanaf dat moment begon het steeds lekkerder te voelen. Roysten voelde zijn hart in zijn keel kloppen terwijl de grote pielemuis van Willempie in hem was, zo van: erin eruit erin eruit. het voelde heet en lekker, en Roysten moest moeite doen om niet keihard te schreeuwen van genot, maar in plaats daarvan zacht kreunen bij iedere stroke. Geen van beide had ooit iets gedaan dat zo goed voelde, zelfs toen Willem een van zijn dochters verkrachtte voelde het niet zo goed als dit. Terwijl Roysten hard werd genomen keek hij naar achter om het gezicht van Willem te zien, en hij zag wat hij dacht dat hij zou zien: Willem zijn gezicht stond vol met genot, en het leek er dus op dat Roysten het goed deed voor hem. Het liefst waren ze eeuwig doorgegaan, maar de diarree van Maxima kon maar zolang doorgaan voordat ze klaar was en weer terug kwam aan tafel, dus na ruim 20 minuten, nadat ze bij elkaar 69 keer waren klaargekomen, stopten ze eindelijk. Terwijl ze allebei zich weer aan het aankleden waren, dacht Willem na over hoe lekker het toch voelde om in Roysten te zijn. Zou hij vragen of ze het vaker konden doen? Hij twijfelde, maar besloot het uiteindelijk toch te vragen. 'He uhm..' begon hij. 'Ja, pump daddy?' Willem bloosde toen hij die bijnaam hoorde. 'ik vroeg me af... of je misschien vaker in je kont genomen wilt worden?' Roysten zei niks, maar zijn gezicht ((⊙ω⊙✿)) lichtte zo erg op dat Willem het antwoord al wist.
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen of opmerkingen?
YOU ARE READING
WILLEM ALEXANDER X ROYSTEN DIRTY FANFIC
Non-FictionWillem Alexander neemt Roysten in meerdere gaten