abiden para alma çalışmaları :D

23 0 0
                                    

merhaba ben bulem yıldırım şuan nemi yapıyorum boş boş oturuyorum nedenmi ? çünkü ben malım hemde lisanslı ayyy offfff öffffff hofffffff pufffff  yapıcak hiç bişey yok en iyisi akseni arayıp alışverişe çıkmak esmirayada söylerim ama bi sorun var benim param yok en iyisi anneme birazcık yalakalık yapmak yuvarlanarak aşağı indiğimde annemi solaonda göremedim kesin terasta offf bide yukarı çıkmak var neyse çıkıcaz artık yapacak bişeyim yok sürünerek terasa çıktığımda annemle abim kahve içiyodu (piç smile  )  yupiiiiiiiiiiiiii bir taşla iki kuş önce abime yalakalık yapıyım çünkü onun harçlık günü nihaaa nihaaaaaaaaaa neyse kendimdeyim                                                                                                                                                                                                                                                          +abilerin en yakışıklısı                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    -yine ne istiyosun bulem                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           + illa bişeymi istemem gerekiyo dur bi düşüniyim evet istemem gerekiyo her neyse bana birazcık para verirmisinn ?                                                                                                                                                   

-bereni alırım

+ hangisini

-gri olanı 

+ tamam anlaştık  (akılndan geçen= nasıl olsa ben geri alırım beremi hemde yanında en sevdiğin cap'inle birlikte abicim)

-buğlem niye mal mal sırıtıyon 

+ hiç hadi sökül paraları

-ne kadar istiyon ?

+ne kadar verdi babam ?

-500

+250 versen yeter

-yok ya bana 250 kalıyo 

+kendin bilirsin ya verip bereyi alırsın yada bereyi rüyanda görürsün 

- offff tamam 

+hiiii hadi daha bizimkileri arıycam 

- sizi avm'ye bıraksam sana para vermesem ?

+hayır ben kendi arabamla giderim sen para ver bana 

-gitti 250 ya neyse bereyi aldım aldım ama biraz pahalıya patladı

+ offf abi hadi ver ya seni bekleyemem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gülüşünü ısırdığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin