~Kazandım~

1 0 0
                                    

-Anne, baba kazandım. Hukuğu kazandım.
Ahsen apartmana öyle koşarak girmişti ki komşular meraklanıp noldu diye bakmaya gelmişti.
-Oyyy çok şükür Ahsen'im çok şükür. Allah'ıma hamd olsun yavrum.
  Babası mutluluktan ağlıyordu.Kızının bu sınav için ne kadar çalıştığını bir o birde Allah biliyordu.Ahsen hemen babasına sarıldı:
-üzülme babacım  sakın üzülme.Haksızlık karşısında sesiz kalmıyacağım amcamıda kurtaracağım sen merak etme babam.
Babası Ahsen'in uzun saçlarına dokundu sonra kızının yüzünü avuçları arasına alıp alnından öptü.Annesi en az onlar kadar mutluydu:
-Ahsen'im teyzene haber ver geleceğine.O da çok sevinecek.Onun yanında okucağın için içim ferah.
Ahsen telefonunu çıkarıp arama butonuna bastı.
-Alo!
-Alo, teyzem yakında eve bir misafir gelecek.
- kim gelcek yoksa beni ziyarete mi gelceniz?
-Hayır teyzem ben gelcem ben.Hukuğu kazandım.
-Oo desene evime bir hakim teşfik edecek.
Ahsen de güldü bu duruma.O kadar mutluydu ki şimdiden hakimlik hayali kurmaya başlamıştı.

  2 Ay sonra...
    Ayağı tirtir tityordu.Biran önce kalkış zamanının gelmesi için dua ediyordu.Babası ona sarıldı ve sakin olmasını söyledi.Uçak duyurusu yapıldıgı zaman babasının elinden öptü,sonrada annesinin.Üçüde ağlıyordu.
-oofff ağlamayın ama ya bak uçak gitcek ben kalcam ha.
-tamam yavrum gözün arkada kalmasın Allah'a emanet ol birtanem.
Ahsen havalimanın öbür tarafına geçti.Uçak o kadar büyüktüki biran korktu.Ama hayallerini düşününce uçağa bindi.Yolculuk tahmininden daha kısa sürdü.Uyandığında İstanbul'a gelmişti bile.Hemen uçaktan indi.Teyzesini ve kuzenini gördü.Direk onlara sarıldı.
-Oyy kuzum sen ne büyümüşsün böyle.
-Teşekür ederim teyzem.Nida sen nasılsın?
Nida ile Ahsen yaşıtdılar  Nida da moda tasarım okuyordu.
-iyiyi canısı.Hadı sen acıkmışsındır eve gitmeden bişeyler yiyelim sana tadtıracağım çok şey var.
Hepsinin yüzünde gülücükler açıyordu.Ahsen valizlerini aldı teyzesinin arbasına koydu.
-vayy! Teyzem araban ne güzelmiş öyle.Hayırlı olsun.
-sağol balım.
Herşey yolundaydı...

"Selam arkadaşlar,bölümü beğendiyseniz takipte kalın ve star atmayıda unutmayın.Eğer okuma oranı fazla olursa diğer bölümlerde gelecek.Diğer bölümde görüşmek üzere"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tatlı BellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin