Bölüm 1: Tanışma Vakti

21 2 3
                                    

Burası insanların ve Gogoslar'ın yaşadığı olan Dünya. Evet, burası bildiğiniz gezegen olan Dünya ve Dünya'da insan kılıklı Gogoslar var. Yoksa ben de mi bir Gogos'um?! Yok yok değilim.
Bütün olaylar Süper Görüşlü Cabbariye'nin LGS sınavına girmesiyle başladı. Güvenlik kontrollerinden başarıyla geçti (herkes insan zannediyor) ve sınava girdi. Sınava girdiğinde biri onun dikkatini çekti. Bir Gogos, diğerinin insan mı yoksa Gogos mu olduğunu anlayabiliyor. Sonra kimsenin duyamadığı bir frekansta konuştular.

Süper Görüşlü Cabbariye: Sınavdan sonra konuşalım mı?
Dişipşinikçi ZomZom Momo: Olur.

Artık 2 ismi öğrendiğinize göre hikayenin devam eden kısmında Dişipşinikçi ZomZom Momo yerine ZomZom, Süper Görüşlü Cabbariye yerine de Cabbariye diyeceğim.

Sınavdan sonra (sınavları iğrenç geçti ama bunu umursadıkların zannetmiyorum) gizli bir yerde bütün özellikleri hakkında konuştular.

Cabbariye'nin özelliği, her yeri çok iyi görebilip bir suçlu varsa hemen bulabilmesiydi.

ZomZom'un özelliği ise bir suçlu yakalayınca onu disipline götürüp -dişipşinik kelimesi buradan geliyor- onu sonsuza kadar iyi bir insan yapabiliyordu. Yani öyle bir disiplin düşünün.

Cabbariye ve ZomZom bu özelliklerini birleştirmeye karar verdiler ve ortaya şöyle bir şey çıktı: Cabbariye süper görüşü sayesinde yakalayacak ve ZomZom da onu disiplinde iyi bir insan yapacaktı. Bir iyilik takımı kurmaya karar verdiler. Adı ise Gök Gürültüleri olacaktı.

Her şey güzel gibi görünüyor gibi değil mi? Ancak kötüler için de bir Gogos takımı olduğunu söylesem. Şimdilik Gök Gürültüleri bu olayın farkında değil ancak çok yakında farkında olacaklardı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GogoslarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin