~1

11 2 3
                                    

Arkadaşları Seokjin'i tekrar bir partiye çağırıyorlardı.

Seokjin partileri sevmezdi. Gürültülü ortamları sevmezdi.

Soğukkanlı kötü çocuklardan değildi. Arkadaşlarını, onlarla buluşup takılmayı severdi. Daha sakin ortamları severdi.

Sadece bol içkili, danslı ve tanımadığı kalabalığın hoşnut olmadığı davranışlarıyla dolu yerleri sevmezdi.

Gitmesinin sebebi ise arkadaşlarının ona bir konuda yardımcı olması karşılığında gitme teklifinin sunulmasıydı.

Yine sade bir şeyler giyindi ve evden çıktı.

Parti mekanına vardı ve içeri girdi. Müzik sesi çok fazlaydı ve yine her şey bildiği gibiydi.

Arkadaşlarını buldu ve yanlarına gitti. Yine içiyorlardı. Her zamanki saçma ortamdı işte.

Seokjin partilerde içmezdi. Burada kimin ne yapacağı belli olmazdı. İçmeye gerek duymuyordu.

Bugün ilk defa arkadaşları Seokjin'in içmesini görmek istiyorlardı.

Israr etseler de Seokjin kabul etmemişti. Eğlence için içmek gereksizdi. Partiler dışında nadir içerdi.

Jimin konuştu..

"Acılarını bir daha hatırlamamak üzere unutmak istercesine içmelisin Hyung. Sorunlarını kendi üzerine yükleyerek yaşayamazsın. Bazen gereksiz anıları tek dikişte unutmak gerekir."

Seokjin'in kafaya taktığı şeylerden biriydi eskiler. Sevgilisi masum, tatlı birisiyken değişmeye başlamıştı. En sonunda Jin'in her partide mutlaka gördüğü içip dans ederek erkekleri kendine çeken sonra da erkekle odaya çıkan kızlardan olmuştu.

Jin Jimin'in elindeki adını bile bilmediği içkiyi kafaya dikti. Herkes güldü çünkü istediklerini yaptırmışlardı.

Jin o gün tüm geçmişini, bu hâle gelişini unutmak için içti.

Bir, iki, üç bardak.. Belki daha fazla...

Kız partiye arkadaşlarının zoruyla gelmişti. İki ev arkadaşı vardı. Biri sürekli sevgili değiştirirdi ve ilk sevgilisini unutmaya çalışırdı. Diğeri hep partilerdi ve sert biriydi. Bu üçlü birbirlerine çok bağlıydılar.

Kız normalde evde duracaktı fakat arkadaşları zorla getirmişlerdi. Lacivert bir elbise giydirmişlerdi. Kolları omuzlarından başlayan kısa ve güzel bir elbiseydi.

Kızın normalde içki içmeyeceğini bildikleri için ona sipariş verdikleri içeceğin içine ağır bir içki katmışlardı.

Kıza içeceğin tadı biraz garip gelse de içmişti. O da bir geceliğine hafızasının kontrolünü terk etmişti.

Ne olduysa o gece Seokjin ve bu kız zihinlerinin kontrolleri olmadan hareket etmişlerdi.

Seokjin arkadaşlarının yanına odadan çıkıp geri döndüğünde yaptığından habersizdi.

Kız da aynı şekilde.

Ve o bir gece, ikisinin de ertesi gün unutmayacağı tek şeydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

One Night ~> KSJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin