Part 5-Genius!

22 3 0
                                    


Gen:Baiklah...Tuan...

Gen pon perlahan-lahan mehampiri mereka.

Kaz:Gen sedarlah kau tu dikawal oleh Evolt.

Ryu:Gen bangunla kau tu kawan kami,kami tak kan serang kau.

Sho:Gen!Sedarlah kami ni kawan-kawan kau!

Gen pon hanya berdiam diri dan tidak menhiraukan mereka.Dia pon terus menyerang mereka.

Kaz:Gen!Bangunla ni aku Kazumi!Ahhhh!!!

Sho:Kalau macam ni kita tak dapat nak kalahkan dia.

Ryu:Habis tu nak buat macam mana.

Sho:Kita kena gunakan kuasa kita.

Kaz:Tak bahaya ka?!

Sho:Jangan risau kalau kita fokus Gen akan selamat.Mari!

Kaz,Ryu:Baik!

Sho,Kaz,Ryu:(Ready?!Go!TankTank Finish!,Dragon Finish!,Great Dragon Finish!)Hiyahhh!!!

Gen pon Membalas serangan mereka.

Gen:(Ready?!Go!Mad Finish!)

Serangan mereka bertiga dengan mudah dibalas oleh Gen.
Mereka pon kembali ke bentuk asal.

Evolt:Sekarang bunuh mereka!

Gen:Baik...tuan....

Kaz:Jangan Gen!!!

Tiba-tiba ada cahaya yang membawa mereka bertiga pergi.Rupanya itu ialah Miitan.Gen pon berubah ke bentuk asal.

Evolt:Huh?Mereka terlepas.Tak pe la aku dah dapat apa yang aku nak.Betul tak Gen..

Gen:Ye...Tuan...

Di tempat perembunyian mereka.Miitan telah meletakkan mereka di hadapan Koko dan Ayumi.Koko merasa hairan kerana tidak nampak Gen.

Ayumi:Kenapa ni?Apa yang dah jadi?!

Koko:Mana Gen?!

Mereka bertiga hanya berdiam diri.

Koko:Jawab la mana Gen!

Kaz:Dia...Ada pada Evolt.

Ryu:Dia dah dikawal oleh Evolt.

Sho:Maafkan kami.Kami tak tahu pon rancangan Evolt sebenarnya nak dapatkan Gen.

Koko:Tak mungkin Gen...

Koko terduduk sambil airmatanya hampir keluar.Ayumi tolong menenangkan Koko.

Ayumi:Kau jangan macam ni.Aku pasti walaupon Gen dikawal oleh Evolt,kita pasti akan selamatkan dia.

Koko:Betul ke?Apa yang kita perlu buat.

Sho:Daripada apa yang aku nampak.Gen ada titik kelemahan.Tapi cuma kuasa kita sahaja yang tak cukup.

Ayumi:Kalau macam tu aku dan Koko akan cipta satu Fullbottle kat kau.

Sho:Hmph..Sementara tu kita bertiga kena rehat dan fikirkan cara untuk kembalikan Gen.

Di tempat Evolt.

Evolt:Sekarang Gen aku ada tugasan untuk kau.Kau pergi hancurkan bandar tu.Lepas tu aku nak kau bunuh mereka semua dan bawak kotak Pandora tu pada aku.

Gen hanya menganguk.

Kembali ke tempat persembunyian mereka.Miitan belari ke arah mereka dengan cemas.

Kaz:Kenapa ni Miitan?!Apa yang dah jadi!

Miitan:Gen,Gen sedang hancurkan bandar.

Sem:Apa!

Be The OneWhere stories live. Discover now