Harry - tak.
T.I : Gdy wyszłam z łazienki zapłakana, zobaczyłam Hazze. Harry spojrzał na mnie i dostrzegłam jak płacze, wtedy podbiegł do mnie i przytulił.
Harry : T.I wybacz ja naprawdę nie chciałem.
T.I : Nic się nie stało.Louis - tak.
T.I : Wyszłam z tego domu. Fajnie że nie mogę pocieszyć przyjaciela. Idę do lasu, ale widzę że ktoś idzie do mnie szybkim krokiem. Odwracam się i widzę Louisa.
Louis : Marcheweczko. Zadzwoniłem do twojego przyjaciela i spytałem dlaczego go przytulałaś. T.I ja jestem o ciebie zazdrosny. Wybacz mi.
T.I : Patrzyłam na niego z przymrużonymi oczami. Aż w końcu wskoczyłam na niego i powiedziałam : Dobra wybaczam.Niall - tak
T.I : Poczułam jak silne ręcę mnie oplatają i uszłyszałam te słowa : przepraszam T.I. Obróciłam się do niego i złączyłam nasze usta.
Niall : Oderwałem się od niej i spytałem : Czyli mi wybaczasz ?
T.I przybiła sobie facepalma i powiedziała : Oczywiście idioto.Liam - tak.
T.I : Lee od godziny gada mi bym się odezwała ale przecież kazał mi się zamknąć to siedzę cicho. Gdy nie patrzyłam Liam podszedł do mnie i zaczął mnie łaskotać, a ja nie wutrzymałam i powiedziałam : Durniu skończ mi łaskotać.
Liam : Łaskotałem ją aż w końcu się odezwała. Szcześliwy powiedziałem : No w końcu. Brakowało mi twojego głosu.
T.I zarumieniła się, a ja dodałem : Przepraszam kochanie.
T.I pocałowała mnie. Uznałem że mi wybaczyła.Zayn - tak.
Zayn : Po słowach T.I wyszedłem z domu i skierowałem się do schroniska. Wybrałam pieska. T.I kocha pieski. Wróciłem do domu z moim prezentem i powiedziałem do T.I : Proszę to dla ciebie. Mam nadzieję że mi wybaczysz.
T.I : Śliczny piesek. Psa wezmę a jeszcze się zastanowię czy ci wybaczyć. Nie no dobra chodź się przytulić.
Zayn : Z bananem na twarzy przytuliłem się. No to seksik będzie. Uff._______________________
Wszystkiego dobrego z okazji dnia dziecka! Każdy jest dzieckiem ale w różnym wieku. Dorośli to tylko starsze dzieci.
Może maratonik dzisiaj.
1\5~ Maddie 💗
CZYTASZ
Preferencje | One Direction + Zayn [Zakończone]
RandomJeśli lubisz 1D to zapraszam. Oczywiście zapraszam też jeśli ci się nudzi. Miłego czytania ❤️ Preferencje o 5 cudownych osobach ❣️ 🦄 Harry 🦄 Louis 🦄 Niall 🦄 Liam 🦄 Zayn 🦄 Rozpoczęcie opowiadania : 24.02.2019 r. 💗 #2 młodzieżowe - 04.05.2019 #...