05 - SMA

17 7 0
                                    

-Embo wes-

Jaman Sma, jarene iku jaman jaman terindah seumur hidup. tapi gak gawe 3 semprul iku.

Hyunsuk : "he ono arek anyar uayu rek"

Yedam : "sopo sopo?"

Junkyu : "eleng o biyen  rek tau tukaran gara gara wedok an."

yedam karo hyunsuk mek mesem eleng biyen mereka tukaran rebutan hitomi padahal hyunsuk wes duwe gebetan.

hyunsuk : "hmm ojo ngamuk a kyu kyu. salah mu seh gak seneng pisan karo hitomi."

yedam : "lahyo,  opo awakmu gak gelem wedok?"

Junkyu : "Matane a, aku iki bucin sejati rek. delok en mben lak aku rabi ndisik i."

hyunsuk : "weee gopo ae rabiii ne rekk."

yedam : "gorong kerjo, bojo mu ate mbok pakani suket?"

Junkyu : "tenang ae masalah iku."

yedam ambek hyunsuk mek angguk angguk tok. pasal e junkyu iki encen anak tunggal terus keluarga ne sugeh e gak jamak.

junkyu : "nek aku biyen seneng hitomi, terus sopo seng ngakurno kene maneh? ha?!"

hyunsuk lan yedam mek mringis. mereka eleng pas junkyu ngadem ngadem mereka berdua seng gelud tukaran gara gara hitomi kudanan moleh ambek hyunsuk. yedan gak terimo soale hitomi ne langsung loro.

dan kelar lah pas hitomi melok ngelerai mereka.

Hyunsuk : "wes ayo ngopi engko mari muleh sekolah ambek wifian."

Junkyu : "SEPURANE AKU LES"

Yedam : "sejak kapan kon dadi sregep?"

Junkyu : "SEJAK IKI MAENG MIKIRNO BOJO KU MBEN MANGAN OPO?!"

Hyunsuk : "halah ayolah sek suwe. ojo ngamuk an ala kyu. "

yedam : "wkwk aku yo gak iso e suk"

hyunsuk : "halahhh"

junkyu : "rek eleng wes kelas XII kudu seregep dadi mben cek gampang golek kuliah e."

Yedam : "hyunsuk kan gak kuliah wong arep dadi penerus e Cherrybelle."

hyunsuk : "hancikk gak rek masyaallah."


______

Tbc

don't forget to vomment

Embo Wes ~End~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang