01. AŞK OLMAK

32 3 0
                                    

Kaybedişlerin çoğunlukla acı dolu bir gülümseme ile geldiği bir dünyaydı küçük kızınkisi. Kendi gibi küçük, minik kalbinin içindeki sevgi kadar büyük bir dünya. Ne yaparsa yapsın sadece her geçen gün daha çok sevmeye adamış kalbiyle nefes alabiliyordu. Ne vazgeçebiliyordu ne de vazgeçirtebiliyordu. Kalbinin üzeri onun masumiyetiyle örtülüyordu. Hayal ederek büyültüyordu kendinin kurmuş olduğu o aşk dolu dünyayı. Acı çekiyordu belkide ama bu ondan ne pişmandı ne de mutsuz. Beyninin serzenişe kapılmasına izin vermiyordu kalbi. Çünkü biliyordu ne kadar acı çekerse daha çok bağlanıp aşık olacaktı. Sevgisi güçlendiriyordu küçük kızı. Özlüyordu. Hayalindeki; geceden rengini almış yumuşak ve şekilli saçlarının arasına elini daldırmayı, gözlerindeki ışıltıya kapılmayı, nefes kesen gülümsemesi ile ortaya çıkan tapılası gamzeleriyle oynamayı, heyecanlanınca alıp verdiği sık nefes alışverişini kafasını göğsüne koyarak kalp atışları ile beraber dinleyerek uyuyakalmayı, biçimli dudakları arasından çıkacağı ismini, en çokta görmeyi, sesini duymayı, beraber olmayı, köküne karışmayı özlüyordu. Bilmese de hayallerinde büyültüyordu, hayallerinde özlüyordu. Ya da hayallerini özlüyordu. En özeli de hayalleriyle büyüyüp hayalleriyle güzelleşiyordu. Ne kadar acı çeksede, kırılsada gülüyordu küçük kız. Neyi vardı ki için de büyüttüğü sevgiden başka.
Kalbindeki mavi kalpli prensinden başkası nasıl özel hissettirebilirdi ki. Bir tek onu istiyordu. Son nefesinde dahi iliklerine kadar tüm sevgisiyle onu hissetmek istiyordu. Aşkı istiyordu küçük kız. Aşık olmayı değil aşk olmayı diliyordu. Peki aşk olabilmişler miydi? Leyla ile Mecnun, Ferhat ile Şirin gibi bir aşkları olacaklar mıydı? Bir şeyi unutuyorlardı. Onların sevdası ilk andan beri kendi aşklarını tanımlamışlardı. Onlar aşk olmuştu...

Ve sen sevgili okur; küçük bir kızın hayalinde büyütüp aşık olduğu dünyasında ona ortak olmaya var mısın? Kendi hayalini kurup daha çok sevmeye, Aşk olmaya, farklı duygular içerisinde sürklenip kaybolmaya hazır mısın?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKYÜZÜM SEN / YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin