hae: jung hoseok, yaşadığımı ve sana olan aşkımı bil, bu yeter bana. Hayat devam ediyor ve ben, hayatı olduğu gibi yaşamalıyım, hayallerimi bir tarafa atıp.
Yazdıklarıma bir daha göz attım.
Yarın çok geç, çünkü yarın ünlü star Jung Hoseok evleniyor. Hemde o gerçekten çok sevdiği kadın ile.
O kadın ben değildim ve asla olmayacağım.
Jung Hoseok, benim yaşadığımı dahi bilmeyen ünlü bir star ve ben onun sadece umutsuz bir fanıyım. J-Hope, insanlara umut saçan ama bana umutsuzluk saçan o adam.
Hayallerimi bu yazdığım fic'e dökmem, belkide beni takıntılı bir hayran yapar, bilemiyorum.Yarın çok geç, çünkü yarın ben evleniyorum.
Hâlâ kendimden çok sevdiğim adam, mutlulukla evlenirken ben sevmediğim bir adam ile Annemin zoruyla evlendiriliyorum. Nedeni ise, bu saçma sevdamdan ayrılmam.
Ama Annem bilmiyorki, ben o evleneceğim adamla yapacaklarımı bir başka adamla hayal ettim ilk. Bilmiyorki, o adam beni asla mutlu etmeyecek, beni sadece hayallerim mutlu edecek.Lakin, bende biliyordum.
Hayat, bir hayal değil. Adı üstü hayat, gerçeklerle doludur ve ben gerçeklerle yaşamayı ve kendimi başka şeylerle mutlu etmeyi öğrenmeliyim.
Mutlu olmayı, öğrenmeliyim.
Kendimi sevmeyi, öğrenmeliyim.[01.06.2019]
Bir ficinde sonuna geldik...
Bu finali fici bitirmeden yazıyorum çünkü ortası normal ilerleyecek, bu final böyle olacak.
Bir nevi kendi hislerimi döktüm bu kitaba ama çoğunlukla çaresiz ortalama bir adama hayran bir kadının çırpınışları.Devamı gelebilecek
Evet, ikinci kitap yazabilirim gibiBu sadece bir nevi tanıtım olarakda olabilir ama böylesine mini fic olarakda kalabilir, bilemiyorum.
Kendinize iyi bakın ve hayallerinize fazla dalmayın(◍•ᴗ•◍)❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tomorrow is too late • jung hoseok texting
Fanfictionhoseok: yarın evleniyorum hae hae: yarın çok geç, çünkü bir başkası ile evleniyorum •mini fic•