Lisa'dan...
YG başkan ben ve diğer üyeleri yanına çağırmıştı. Odasına vardığımızda Rose kapıyı tıklattı. YG başkan "Girebilirsiniz." Diyince hepimiz içeri girdik ve önünde eğilip yerlerimize geçtik. YG başkan konuşmaya başladı."Evet kızlar, SBS bugün bize bir öneride bulundu. Bu Amerika'daki Big Brother programı gibi bir şey yapacakmış. Ama bir fark olacak bu program idollerden oluşacak ve ilk yarısında siz de varsınız."
............................
Chorong'dan...
Ceonun bizi odasına çağırması üzerine kızlar ile korkarak odaya gittik. Ceonun "Gelin , oturun",demesi üzerine koltuklara geçtik ve ceoya pür dikkat odaklandık. "Kızlar biliyorsunuz ülkemizin en çok tutulan TV kanalı SBS ve bu kanal biz şirketlere Amerika'nın Big Brother programının benzer şeklini Kore'de yapacağını duyurdu. Ve tek fark idollerden oluşması bu programın ilk yarısında siz de varsınız. Solo çalışmalarınızdan dolayı Naeun, Namjoo ve Hayoung siz katılamayacaksınız."
............................Namjoon'dan...
Ceonun bizi çağırması üzerine çocuklarla odasına gittik. Ceonun bize gülümseyip "Hah geldiniz mi, gelin oturun çocuklarım." Demesi...
Seviyorum bu adamı yahu. Oturduk ve dinlemeye başladık. "Kore'nin en ünlü kanalı SBS yeni bir program çıkarttı. Program Big Brother benzeri olacak ama bu program idollerden oluşacak ve siz de bu programdasınız."Umarız ki beğenirsiniz.....♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİG İDOL•BTS
FanfictionNamrong Jinsoo Yoonnie Homi Jirosé Taeji Lizkook Bu shiplerden başka bir ship olmayacaktır. BANG2PİNK yani Bts Apink ve Blackpink üyeleri ile yapılan ship kitabıdır.