Taehyung'dan_________________________
Ceonun anlattıklarından sonra şaşırmıştık. Aynı zamanda Namjoon hyung ve Jimin için sevinmiştik. Çünkü Jirosè ve Namrong shipi zaten real. Sevgililer buluşacak ne de olsa. Eve vardığımızda ilk önce Blackpink üyeleri geldiler ve sırayla indiler. İlk önce Rosè sevinerek arabadan indi. Jimin'in yanına koşarak geldi ve sarıldılar. Sonra Jennie yani kpopun bad girl'ü indi. Ondan sonra Jisoo noona ve en son Lisa indi. Hepimiz saygı anlamında kızlara başımızı eğdik. Sonra Namjoon hyung "Bizi tanıyorsunuzdur herhalde?",dedi cevap beklercesine,kızlar ise onayladılar. Hadi ama diğerleri nerede kalmıştı?
Başka bir şey isteseymişim olacakmış. Yeni bir araba daha gelmişti. İlk önce Chorong noona arabadan indiğinde Namjoon hyunga bakmadan edemedim. Heyecanlanmışa benziyordu. Chorong noonanın ardından Bomi noona sonrasında Naeun,Namjoo,Hayoung ve en son Eunji inmişti. Hepimiz başımızı eğdikten sonra kapıyı açtık.
Odalarımızı seçmek için rastgele yerlere giriyorduk en son bir odayı seçtim ve benimle aynı anda Eunji de odaya girmeye çalıştığında geri çekilmedim. O bana yalvarırcasına bakarken benim vazgeçmeyeceğimi anlamış olacak ki "Bu oda benim ilk önce ben geldim gider misin?!",dedi. Ben ise mahcupça gülüp "Ya çok özür dilerim hemen hemen.",derken odaya girdim ve kapıyı kapattım. Kapıyı hiç zorlamamıştı. Gülüp odama baktım. Ohh be. Bi dakika olamaz bu kız cidden çok kurnaz. Kapıyı hiç zorlamadı çünkü bavulumu almadan odaya girdim geri döneceğimi biliyordu. Acele ile kapıyı açıp,bavulu alıp,geri girmeliydim. Kapıyı açtığımda Eunji direk kapının önünde dibimdeydi. Çok yakındık bu yüzden şaşırdım o da şaşırmış olacak ki gözleri kocaman oldu. Beni ittirip bavuluyla içeri girdi. Aah ânın büyüsü böyle mi bozulurdu. O odaya yerleşmeye başladığında ben hala kapının önünde duruyordum. Başını kaldırıp bana "E hadi çıksana ne durup bakıyorsun?",dedi. Dediklerinden sonra ister istemez ' ha ' şeklinde bir ses çıkarttım. "Ya sabır ya.",dedi bu sefer ve gözlerini devirdi. Odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİG İDOL•BTS
FanfictionNamrong Jinsoo Yoonnie Homi Jirosé Taeji Lizkook Bu shiplerden başka bir ship olmayacaktır. BANG2PİNK yani Bts Apink ve Blackpink üyeleri ile yapılan ship kitabıdır.