Het is 07:00 en mijn wekker gaat af. Ik zucht en pak mijn telefoon, het is nog 2 weken tot de zomervakantie. Mijn vader roept dat het ontbijt klaar is, ik trek snel een spijkerbroek aan en een simpel shirtje aan. Ik spuit wat deo op, kam mijn haren en ren naar beneden. De geur van gebakken eieren komen me tegemoet. "Hmm dat ruikt lekker pap!"
"Ik moet wat eerder weg vandaag er is een probleempje op het werk, eetsmakelijk. Reken maar niet op me met het avondeten, er ligt 20 euro op tafel. Veel plezier op school schat." Hij geeft een kus op mijn voorhoofd en loopt de deur uit. Hij is altijd zo druk met werken werken en nog is werken... sinds mama is overleden houd hij zich ermee bezig omdat hij niet aan haar wil denken, ik snap het wel maar toch... als ik mijn ontbijt op heb loop ik naar de schoenenkast en haal mijn Adidas superstars eruit en doe ze aan. Ik pak mijn scooter, start de moter en rijd naar school. Eenmaal op school staat Tom op me te wachten.
"Heyy lekker ding" hij grijpt mijn kont vast en knijpt er in terwijl hij me tegen zich aan trekt voor een lange tongzoen. Dan kijk ik hem aan, net als ik iets wil zeggen komt timo ertussen. "goeeeeeedemorgen tortelduifjes." Timo is de oudere broer van Tom en iets groter en gespierder dan Tom. Timo parkeert zijn scooter en loopt weg terwijl hij naar me kijkt.
"Laten we naar de les gaan babe, we zijn al te laat." We lopen samen naar mijn lokaal, waar bij hij wacht tot ik binnen ben en ben gaan zitten voor hij door loopt naar zijn eigen les. Wat een schat is het toch ook. "Paaaatriciaaaa haaallooo aarde aan patricia!" Ik zie een hand voor mijn gezicht zwaaien en zie Britt die tegen me praat "zat je nou weer te dagdromen?"
"Euhmm... misschien." "Het schoolfeest is al bijna, jij en Tom gaan samen neem ik aan? Ik weet niet wie ik zou vragen.. Timo is ook wel een hunk hoor!" "Oh nee echt niet! Jij gaat niet met de broer van mijn vriendje naar het schoolfeest! Dat is raar britt." "Oo, en waarom niet?" Ze knipoogt. "Heb je stiekem een oogje op Timo?" "Nee tuurlijk niet Tom is mijn vriendje dat weet je." "Hmmmm, ja ja" de bel gaat en ik en britt lopen naar onze volgende les. De dag vliegt voorbij en voor ik het weet geef ik Tom een kus en rijd naar huis. Eenmaal thuis zie ik de 20 euro op tafel liggen van pap. Ik heb ineens geen honger meer en stop het geld in mijn zak, ik eet later wel. Ik loop naar boven en neem een lange douch, ik was mijn haren, scheer mijn benen en ik was mijn lichaam met de cherry douchegel die ik van Tim heb gekregen omdat hij hem lekker vond ruiken. Ik stap uit de douche en droog me af. Mijn bh laat ik uit want dat is nooit fijn na het douchen. Dan kijk ik op de klok (19.57) ik eet straks wel zeg ik tegen mezelf, en ik loop door naar mijn kamer waar ik begin aan mijn huiswerk terwijl mijn haar droogt. Inmiddels is het 22.00 en ik heb nog niet gegeten. Ik ga naar beneden en eet een bakje yoghurt en ik app nog even met Tom. En val vervolgens in slaap.
JE LEEST
Why you?
RomanceMijn naam is Patricia, ik ben 17 jaar oud en ik heb al verkering met Tom sinds de brugklas. Tom is 18 en daarmee maar 2 jaar jonger dan Timo zijn broer. In dit boek lezen julie over mijn leven, het kan er soms heftig aan toe gaan maar dat merken jul...