"Mami? Mami?!" Leo křičel z plných plic. Otec se ho snažil uklidnit.
"Už se má dobře," konejšil synka, "už ji nic nebolí. Je v nebi s anděly." Přesvědčoval Lea i sám sebe. Patnáctiletý syn však dobře věděl, že žádné nebe neexistuje. Maminka umřela na rakovinu, kterou měla již dlouho a nadobro odešla z tohoto světa. Už tu není.
Oba seděli u její postele a plakali. A pak se najednou stal zázrak? Maminka znovu ožila! Ale měla strašidelné zarudlé oči, její dech páchl smrtí a vydávala podivné zvuky. Sápala se po nich a přitom hlasitě cvakala zuby.↓↓↓↓
Jak to dopadlo?
1) Táta matku znovu zabil a odstartovala se tím éra zombie apokalypsy. Leo je chráněný otcem a moc se nedostane do boje. Místo toho se začal vzdělávat a vynikat v inteligenci.
2) Otec nebyl schopný matku zabít, ale synovi došlo, že je něco v nepořádku. Vzal kuchyňský nůž a probodl svou matku do srdce. To ale nepomohlo. Zkusil do spánku. Vydechla naposledy a Leo získal odvážnost, stará se o otce, který se tak trochu pomátl – Leo získal zkušenosti v lékařství, ale neumí moc bojovat, jen v případě nouze.
3) Nikdo ji nedokázal zabít. Koukali na ní a pak ji přivázali a začali se o ní starat. Dávají ji maso, hledají zombie přátelé. Lidé je odsuzují. Umí se pohybovat mezi zombie, jsou jako oni. Umí se plížit. Ale neumí zabíjet.
4) Všechno se stalo tak rychle a než stačili zareagovat, máma ujedla kus otce přímo před synovýma očima. Leovi nezbylo nic jiného, než je oba zabít. Získal odvážnost, sebevědomí, umí bojovat, ale nikomu nevěří a nesnáší lidi.
5) Všechno se stalo tak rychle a než stačili zareagovat, Leo byl vlastní mámou pokousán. Čekali, co se stane. Nic se nestalo, jako by to byl škrábanec, který se za pár dní vyhojil. Ale proč se ostatní po kousnutí promění? Leo je imunní. Jenže má to i své následky. Je pomalejší, hloupější a jednou za 14 dní ztratí vědomí – stane se zombie, neví, co dělá, nepamatuje si na to. Musí se někde připoutat, aby neublížil ostatním.
YOU ARE READING
ZOMBIE SVĚT - Leovy cesty
HorrorInteraktivní příběh, který bude ovlivněn čtenáři. Vybírejte možnosti a vyvíjejte příběh. Vaše rozhodnutí je nevratné a hlavní postavy mohou díky vám přežít či zemřít. Jak tato kniha začíná? Jak tato kniha skončí? To zůstává zatím velkou záhadou. Co...