1. DEN

3 0 0
                                    

Už je to pár let od tragické události, kdy Leovi zemřeli oba rodiče. Vlastně je musel sám zabít. Z Lea vyrostl jednadvacetiletý silný muž. Došlo k zombie apokalypse a na světě už toho moc nezbylo. Domy jsou prázdné, nic se nevyrábí (alespoň ne ve velkém), občas se na cestě objeví pár přeživších – buď žijící v komunitě nebo samostatně. Někteří lidé jsou přátelští a zvou Lea do své komunity, jiní na něj ihned útočí, jiným je to jedno. Leo se zařadil mezi vandráky, potuluje se sám světem a chová se neutrálně. A pak tu jsou samozřejmě zombíci – ti jsou všude. Během dne jsou téměř neškodné, i když není zombie jako zombie. Každá je jiná. Některé mají zvláštní schopnosti, jiné jsou jen chodící mrtvolky, kterých se nemusí bát (když jich je málo). A co se stane, když je noc? Leo moc dobře ví, že uvnitř domu je bezpečněji než venku. V noci jsou zombie rychlejší a chytřejší! Proto se každý večer vrací "domů." Své hnízdečko si vybudoval kousek od rybníka, kam se chodí koupat a čerpat vodu.

1. DEN

Lea probudily sluneční paprsky, což znamenalo jediné – boj je mnohem jednodušší, než kdyby bylo zataženo, pršelo a padala mlha. Tyto dny Leo vyskočí z postele plný elánu a je šťastný. Ani dnešek nebyl výjimkou. Pousmál se, když ho hladilo sluníčko na tváři a šel se podívat ven. Cestou si do misky nasypal cereálie a usadil se na dřevěnou lavičku před chatičkou.

*křup* křup* *haf* *křup*

Leo snídal docela hlasitě, ale na chvíli přestal kousat. Měl pocit, že zaslechl nějaký zvláštní zvuk. Když jeho chroustání ustalo, slyšel to už zřetelněji. Vzdáleně k němu doléhal psí štěkot. Urychleně odložil misku a stoupl si. Už téměř zapomněl, jak psi vůbec vypadají. Domníval se, že již dávno vymřeli. Nevěřil svým vlastním uším.

Ujistil se, že má u sebe zbraň a vydal se za štěkotem. Ten pes byl příliš hlasitý a mohl přivolat klidně celé stádo zombíků. Leo byl rozhodnutý se ho zbavit. Poznal, že se přibližuje, protože štěkot byl stále hlasitější. Proč nepřestane?  Pomyslel si. A pak to Leo spatřil. Pes, německý ovčák, cenil tesáky a kousal do zombie – přímo do spánku. Někdo ho musel vycvičit. Ale to nebylo všechno, co viděl. Pes totiž někoho bránil.

Koho?

1. Tak 10-ti letou holčičku

2. Štěňata

3. Starého dědečka

4. Mladou dívku

5. Mrtvého jelena

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ZOMBIE SVĚT - Leovy cestyWhere stories live. Discover now