Pov Taehyung
— Tae! — Usłyszałem za sobą rodosny krzyk Jimina więc odwróciłem głowę w jego stronę z pytającym spojrzeniem.
— Co się stało, że tak krzyczysz? — Zapytałem patrząc na niego jak na największego debila. Za to blondyn nie przejął się zbytnio moim dziwnym wzrokiem i uradowany usiadł obok mnie na białej, wygodnej kanapie wtulając się w mój bok.
— Wiesz, że będziesz miał nowego sąsiada? — Ze zdziwieniem spojrzałem w oczy mojego przyjaciela szukając w nich nie wiem, może kłamstwa? Jednak nic takiego nie znalazłem więc zdezorientowany i w pewnym stopniu zdenerwowany wstałem gwałtownie z kanapy zaczynając panikować.
— Jak to? Przecież nie mamy żadnych wolnych pokoji w tym nędznym bloku! — Krzyknąłem nie mogąc uwierzyć w to, co się dzieje. Nie potrzebuję nowego sąsiada, ci, których teraz mam są mili, łagodni z nimi jest dobrze... W pewnym stopniu.
A jak przywloką mi tutaj jakiegoś psychola, pijaka albo prostytutkę?
Zakręciło mi się w głowie na samą myśl o takich ludziach mieszkajacych obok mnie.
— Otóż nie drogi przyjacielu. — Wtrącił się Jimin ciągnąc mnie na kanapę, żebym ponownie na niej usiadł. — Babcia Helenka poszła się jebać. Znaleźli ją w kuchni nieprzytomną ze spalonym piekarnikiem. W sumie.. I tak jej nie lubiłem. — Wzruszył romionami zabierając ze stołu czekoladowe ciasteczka. Nie zdziwiło mnie jego zdanie, sąsiadka, która miaszkała zaraz naprzeciwko mnie miała ponad 90 lat, a skubana nadal dychała, już miałem jej powoli dość.
Piekła dziwne ciasta, w dodatku kiedyś chciała mnie otruć swoim kompocikiem z suszu.
— Też jej nie lubiłem. — Mruknąłem pod nosem spoglądając na jedzącego ciasteczka Jimina.
— Kiedy się wprowadzi?
— Jutro.
— O której?
— Pojęcia nie mam. Pewnie gdzieś po południu.
Westchnąłem również zabierając ze stoliku kilka ciasteczek. Trzeba będzie kupić ciasto i jakoś powitać nowego przybysza - na co w ogóle nie miałem ochoty.
— Nie miałeś czasami się odchudzać?
— Zamknij ryj.
CZYTASZ
Neighbor | ƚαҽƙσσƙ
Fanfiction×Taehyung dowiedział się, że do pokoju obok wprowadza się narzeczeństwo.× ×Taehyung nie wiedział, że przyszły mąż zawróci mu w głowie w takim stopniu, że będzie chciał go całego dla siebie.× ×Jungkook miał piękną, przyszłą żonę, pracę, pieniądze. M...