Uvod

8 1 0
                                    

Lea POV

Da li je škola najgore mjesto na svijetu? Da i jaa isto mislim!Upravo sad mi Luka skače po krevetu i pokušava me probuditi, uzbuđen je zbog nove škole ali ja nisam, škola kao škola to je samo isti zatvor ali na drugom mjestu.

L(Luka): Ajdeee Leaa molimm te ustani moram se naći sa drugom, daj molim teee!!

Ja: Ustajem evo, samo mi nije jasno kako si uspio naći drustvo tako brzo.

L: Objasnit cu ti putem ajde zakasnit cemo.

Brzo sam obavila sve sto sam trebala jer se ne šminkam u školu ali sad sam stavila malo maskare cisto da ne izgledam kao čudovište.Izašla sam iz sobr i krenuli smo pješice do škole jer nije daleko.Luka mi je objasnio da ce me danas upoznati sa svojim drugom kojeg je upoznao na nekoj ekskurziji, super bar će on imati društvo a ja cu se vec snaći.

L: Ovo je naša nova škola, ouu eno ga Alex, dođii!

L:Alex stari kako si?!

A(Alex):Pa Luka druže dobro došao, doveo sam i sestru sa sobom nadam se da ti ne smeta!

L: Ma ne i ja sam svoju doveo.Alex upoznaj moju sestru Leu.

A: Pa zdravo mala ja sam Alex i mnogo mi je drago sto je ovakva ljepotica dosla nama u školu.

Ja: Pa zdravo Alex, i meni je drago znaš zgodniji si nego sto mi te brat opisao. - Alex se iznenadio na moju iskrenost i ostao je samo buljiti u mene.

A: Luka brate mislim da sam se upravo zaljubio u tvoju sestru.

Svi smo se nasmijali jer je izgledao jako smijesno a i znam da se zajebavao.

Upoznala sam se još i sa Alexovom sestrom i odmah smo se sprijateljile i dogovorile da cemo zajedno biti svaki dan.Objasnila mi je da za njenim bratom umire svaka cura u skoli i da je on takozvani badboy ali da nema nikakve veze sa lošim poslovima.Iskreno drago mi je sto je tako jer Luka nece ući u takve poslove.Svi smo u istom razredu i vec smo se poceli družiti jako nam je lijepo te smo se dogovorili da idemo veceras u kino.

Zvonilo je kraj trećeg sata i izasli smo napolje jer je velika pauza.Cijelo vrijeme sam se smijala Alex-u koji je radio neke smiješne face dok smo sjedili na klupici.Luka i Alex su otisli da nam kupe nesto za jesti i u tom trenutku mi je prišla neka napirlitana barbika.

×: hejj ti si nova ovdje jel tako? Ja sam Luna.

Ja: zdravo ja sam Lea

Luna: htjela sam da ti kazem da se ne smijes druziti vise sa Alexom on je moj dečko i ne želim vise da te vidim blizu njega jel ti to jasno?!

Ja:Koliko ja znam ti si njegova bivša djevojka draga moja tako da bi te molila da makneš svoju užasnu plastičnu figuru jer mi zaklanjaš pogled!

Pogledala me suznim očima i potrčala prema Alex-u vjerovatno da mu kaze sta sam joj rekla ali Alex ju je samo odgurnuo od sebe.

M(Mia):Curo ti si moj idol, niko joj do sad nije smio nista reći a kamoli da joj začepi gubicu, svaka ti čast.

Ja: Pa sta da ti kazem izgubim zivce kad ugledam ovakve plastičarke. - rekla sam i u tom trenutku su dosli Luka i Alex.

Alex: To sto si joj rekla je biloo... fantastično, mislim da mi postajes sve vise privlačnija.- rekao je i namignuo mi .

Samo sam prevrnula očima na njegovu rečenicu i ušla u učionicu jer je odmor gotov. Alex je predivan i ultra giga mega extra zgodan ali je i ženskaroš zato ne želim nikakvu vrstu veze sa tim likom. Vidim da Mia i Luka navijaju da bude tako ali to se neće dogoditi.. valjda!!

Na petom času Alex me bockao olovkom i šutila sam sve dok mi živci nisu pukli, izderala sam se na njega da prestane te nas je profesorica istjerala napolje. Sjela sam na klupicu u hodniku i bila bijesna na Alex-a, primjetio je da sam ljuta i u jednom trenutku je otišao negdje. Vratio se nakon 10 min noseći neku vrećicu u rukama, sjeo je do mene i rekao mi da je to za mene. Otvorila sam je i vidjela malog medvjedića, big mac, voćni sok i veliku milka cokoladu, pogledala sam u njega nekim iznenađenim pogledom a on je rekao.

A: To je izvinjenje zbog toga sto sam uradio, izvini malena, vidio sam da si ljuta na mene morao sam se nekako iskupiti. -rekao je nekako tužno.

Ja sam samo skočila na njega i zagrlila ga najjače što sam mogla, prvo se iznenadio ali se prepustio našem zagrljaju.

Ja: Koliko god te mrzila ovim si se definitivno iskupio, hvaja ti punoo rekla sam dječijim glasom i nasmijala mu se slatko. Alex je gledao sa iskoračenim očima i gutao pljuvačku, nisam shvatila zasto pa sam se i dalje smiješila i jela ono sto sam imala.

A: Ja... ne..umm... uh zbunio sam se...

Ja: Alex jesi ti dobro izgledas kao da si duha vidio!

A: Anđela sam vidio!

Ja: Daj Alex ne sprdaj se

A: Jutros kad sam te vidio bio sam opčinjen tobom,nikad ljepšu curu nisam vidio, jos nakon sto si otjerala Lanu bila si mi jos ljepša. Izađi samnom molim te.

Ja: Dobro Alex može večras?

A: To bi bilo super!

Ljudi moji gotov je uvod, javite mi utiske u komentarima i ostavite vote !! Hvala unaprijed!! ❤❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

*Future*Where stories live. Discover now