Nabór Do Opowiadania O Apokalipsie

100 7 11
                                    

Całe wypełnienie wysyłamy w wiadomości prywatnej  💓

ZŁOTA Zasada: TWÓJ CHARAKTER TO CZŁOWIEK, MA BYĆ TO OPIS CZŁOWIEKA, ZWYKŁEGO CHŁOPAKA/ZWYKŁEJ DZIEWCZYNY, KTÓRY/A NIE JEST BOGIEM, BOI SIĘ NIEKTÓRYCH RZECZY, NIE JEST NIEZNISZCZALNY/A, POSIADA SŁABOŚCI I MA UCZUCIA!!!! Nie jest to maszyna do zabijania zombie i odpychania od siebie samochodu gołymi rękoma!!!!!!!!)
Formularz: UWAGA cała postać musi być zmyślona, stwarzasz odrębny charakter na wzór siebie, a nie konkretnie siebie)

1. Imię postaci- *

2. Drugie imię-

3. Nazwisko(+Wiek od 15 lat min. do 20 lat max. - w opowiadaniu istnieje przeskok o kilka dobrych lat. Dobrze się zastanówcie nad wiekiem swojej postaci. Im starsza, tym słabsza.) -*

4. Pseudonim-

5. Opis momentu w którym dana postać pierwszy raz się pojawia * - (do wyboru są:
A) (Na początku pierwszej części) - 1) Strzelanina, 2) Atak zombie,
B) (Środek pierwszej części) - 3) Bunkier, 4) Atak terrorystyczny
C) (Końcówka pierwszej części) - 5) Ucieczka z bunkra, 6) dojście do drużyny podczas szukania nowego miejsca.

Przykład - C, 5 (KOŃCÓWKA PIERWSZEJ CZĘŚCI, UCIECZKA Z BUNKRA

6. A) WYBÓR Drużyny *(Pod koniec pierwszej części grupa rozdzieli się na dwie drużyny)
1) Drużyna P Lub 2) Drużyna S
(wolny wybór, los twojej postaci zależy od tego, którą grupę wybierzesz)
B) Historia postaci * - (szablon ; Opisujesz dotychczasowe życie czyli rodzinę, rodzeństwo jeśli chcesz je mieć w opowiadaniu, stan majątkowy, opisujesz po krótce dzień wybuchu apokalipsy oraz ucieczkę i sposób, w jaki postać znalazła się wśród grupy (podpunkt 5)

7. Charakter * - (PRZESTRZEGAĆ ZASADY!) (po prostu opisz charakter plus wybrać czy zabawny, czy posępny, czy otwarty na ludzi czy zamknięty czy sprytny, czy mądry, czy szybki czy silny, czy podchwytliwy czy spostrzegwaczy) (TYLKO 5 - trzy negatywne trzy pozytywne - DO WYPISANIA  MOŻNA NAPISAĆ RÓWNIEŻ SWOJE POMYSŁY, TO TYLKO PRZYKŁADY)

8. Broń * (łuk, noże, broń palna, walka wręcz, drewniana dzida, Improwizacja(wymagana pomysłowość-punkt 7) (Do wyboru tylko trzy, można napisać swoje, to tylko przykłady)

9. ŚMIERĆ * - 1) Bohaterska (ale za to mało rozwinięta postać, będzie jej mało)
2) Od zdrady (przez postrzał zdradzonej strony, ale za to dobrze rozwinięta postać, będzie jej dużo)
3) Brak śmierci (ale za to postaci będzie mało, średnio rozwinięta)

10.  Odporność na zombie: *
1) Brak 2)Nabyta 3)Wrodzona
PUNKTY 2 ORAZ 3 WYMAGAJĄ DODATKOWEGO WYKONANEGO ZADANIA. ABY BYĆ SUPER MEGA ULTRA, TRZEBA TROCHĘ SIĘ WYSILIĆ XD - dostaniecie je w wiadomości prywatnej. Od razu mówię, że wszystkie postacie nie mogą być uodpornione na zombie, dlatego radzę dobrze zastanowić się nad wyborem bo osoby które wybiorą punkt 2 lub 3 będą bardziej odsuwane na bok w historii.

11. Opis wyglądu/orientacji * - (PRZESTRZEGAĆ ZASADY, POSTAĆ NIE MOŻE MIEĆ WYWALONYCH CYCEK W KOSMOS TALII OSY I TYŁKA NA TRZY METRY CZY BARÓW NA METR I MIĘŚNI JAK U HULKA) (Budowa ciała, kolor skóry, oczu, włosów, ułożenie włosów, ubranie, kolory ubrań, blizny - jeśli chcesz mieć - czy świeże rany, piercing, makijaż, orientacja(nie jestem ogólnie za homoseksualizmem, jednak wątki z nim są ciekawe. Nie róbcie ze mnie potwora, mam tylko swój pogląd na ten temat. Nie będę nikogo gnoić czy odtrącać na bok. Nie chciałam po prostu pijąc osoby które chcą się zgłosić, jednak nie mogą spełnić się uczuciowo w opowiadaniu, dlatego rezygnują) , biżuteria(np. Nieśmiertelnik) itd.)

12. Status *
A) w związku (+dodatkowy formularz dla postaci z którą jesteś. Można wiązać się z postaciami które już są w opowiadaniu za ich zgodą. Zapytajcie mnie po prostu o ich gotowe opisy. :) )
B) Singiel (nikogo nie ma na oku)
C) Singiel (ma kogoś na oku  + dodatkowy formularz dla postaci do której coś czuje, lub do postaci już istniejącej, dotyczy tego ta sama zasada co w punkcie A)
D) Wdowa/wdowiec (oczywiście nie chodzi o byłe małżeństwo. Chodzi o zmarłą ukochaną osobę podczas ataku hordy lub innej niebezpiecznej sytuacji, oczywiście ta postać nie wymaga dodatkowego opisu. Jedynie wspomnijcie o niej w historii postaci - punkt 6B)

UWAGA!  ⬇️⬇️⬇️

* - POLA WYMAGANE

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 06, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

INFO Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz