Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!?!?/!?!!?!??!?
AAAAAAAAAAAAAAA!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Aaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Aaaaaaaaaa... aaaaaaaaaaaa...
A̢̘̫͈͈̗̦̲̭͑ͤ̐̔̐̌̆͐a̡̞̭̱ͨ͗͊ͣ̀̊̉̀A̢̮̲̙̹̙ͥ̇̈̑͆̚A̶̳̍̈̏͟Ä̶͍̻̜̗̱̮͔̜́̑ͬ̀̂͆A̛͖̎̄͋ͩ̅ͦͦͭ͡A̜̙ͫ͜͢a̵̓̌ͯͯ͌͊͏̫̮̝̤̱̹ͅ.̢͉͍̥̭̬̺̣ͭ͛́ ̶̢̣̩̭̠̔́͋A͕ͮ͂ͪͪ̐̂͛̕ä̭â̮̭̩̙̳̦̖̎ͪͩͮ́ ̮̳̄̉͛̏a̞͕ͧ̈̐͞a̮̜̰͖̔ ̻͔̠͂͟͝A̳̼̭̍̐ͨ͑̓ͣͪÅ͖̜̪̒̿ͩͮ͂ ̨͛͜ͅa̾̄͌̓̄̑̔͌҉͙̣̞̹A̙͎͔̥̠ͧ͊̄̽̽:͖͙̖̦̣̌͂̆̀̓̇͑͌̕͜"̹͈̞͓̺̎͡͞åͪ͆̓͛͋̚͏̘͔̞̩͕̳͝a̝͕̞̟͕͍̲ͦͤ͠ͅA͎̪̩̠̫͈̰̋ ͕̮̆̀͟͢a̻̞̟̟̳̬̱ͬ͛̽ͭ̍̈́̿ͅä̸̳͖̪̞̬̗́̊ͬ́ͣ͗̌a̘͕͕ͪͬ͆ͯ͂̏"̤̻̖̤̃.̟͚̠̤̯̌ͯ ̧̨͕̍̈́ͦͭ̐ͅͅA̶͈ͧ͊̅ͤ̂͂ͦ́́a̩̽͌̇ͥ̂͌̎̈͢͟ą̠͎͕̪̗̻͈̄ͭͫ́̀ ͉̝̩͈̙͖͈͌͒̈A̙͎̥̜ͫ̎̂ͨ͞A͉̣̬̝͓̬̍́̈ͪ͜A̦̗͚̺͔̞͔ͥͨ̽̑̏̃ͧ̀͠ͅḁ̡̦̥̦̤̦͋͒͂ͪ ̵͎̯͔̠͓̣̾ͤ̒̇͝a̹̟͈͕͓̽̃ͧ̌̽̾Ą͈͎̪̮ͭ̏̀A̡͎͉͉͕̘͕̰͉ͤ̓.̷̩̖̬̘̣̺̤͓̔͌ͯ
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
YOU ARE READING
Aaaaaaaaaa
PoetryAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...