part 1

15 0 0
                                    

Okey kelas hari ini kita ada seorang pelajar baru yang akan belajar bersama-sama kita.okey kamu kenalkan diri.kata cikgu khairol.

Hai semua nama semua nama saya arfia imani binti azman.call me afria atau fia.sebelum ini menetap di johor tapi disebabkan tugas papa saya,saya terpaksa berpindah di kuala lumpur.

Okey arfia kamu boleh duduk di sebelah hanim kerana hanya tinggal satu tempat yang masih kosong.-ujar cikgu khairol.di belakangnya tempat duduknya terdapat tempat duduk pelajar lelaki.

Assalamualaikum.
Semasa cikgu sedang mengajar tiba datang seorang pelajar lelaki masuk kelas.

Zafril kenapa lewat datang sekolah lagi.kamu nih setiap hari lewat datang sekolah.tegur cikgu khairol dengan nada yang kuat.tapi zafril buat tak edah teguran cikgu itu.zafril ini merupakan salah seorang daripada pelajar yang bermasalah.kerana dia kurang kasih sayang.disebabkan ibu bapanya yang telah berpisah.dan bertolak-balik tidak mahu menjaga zafril.kadang kala dia terpaksa berpindah ke rumah ibu atau papanya.

Semasa zafril berjalan menuju ke mejanya dia ternampak seorang pelajar baru iaitu arfia di meja hadapan mejanya.lalu dia berhenti di tepi arfia dan tersenyum manis.arfia membalas senyumnya itu.zafril juga merupakan salah seorang pelajar lelaki yang paling kacak di sekolahnya dan juga mempunyai ramai peminat terutama sekali pelajar perempuan kelasnya.

Zafril.zafril,zafril mukhriz.
Jerit cikgu khairol dengan nada yang kuat.kau tuh sudah datang lewat lepas tuh tersengih macam kerang busuk kau ingat arfia tuh nak dekat kau ka.jangan perasan sangat lah.pergi duduk dekat tempat kau sekarang! .lalu di terus bergegas ke mejanya.

Zafril,zafril,zafril mukhriz.
Bangun jerit cikgu khairol.
Aku terkejut mendengar namaku disebut seolah seperti di dalam mimpi.

"kau tuh datang lewat lepastu masuk kelas tidur ja, bangun pergi berdiri di luar kelas sekarang".

"kau ingat ini sekolah mak bapa kau punya".bebel cikgu khairol di depan semua pelajar kelas 5 cekal

Aku yang kau tinggalkan Where stories live. Discover now