No to jeszcze KJ
Urodził się w Nowej Zelandii
Nie jest w rzeczywistości z Ameryki. Gwiazda urodziła się i wychowała w Aukland w Nowej Zelandii, przyniósł ze sobą swój super słodki akcent, ale nauczył się doskonalić swój amerykański akcent w roli Archiego!
Jego pełne imię to właściwie Kenati James Fitzgerald.
Urodził się jako Kenati James Fitzgerald, ale woli żeby mówić do niego KJ
Jest bardzo wysportowany i uwielbia ćwiczyć!
Karierę zaczął w Operze Mydlanej w Nowej Zelandii!
KJ grał Kane'a Jenkinsa w nowozelandzkiej operze mydlanej Shortland Street . Jego postać dzieliła nawet scenę z Ed'em Sheeran'em w 2014 roku.
Zdobył rolę Archie'go w ostatniej chwili!!
Po trwającym sześć miesięcy castingu, Roberto Aguirre-Sacasa znalazł KJ'a na trzy dni przed próbami, przed studiem. Mimo że KJ nie był w pełni przygotowany na jego casting z reżyserem Davidem Rapaportem, Roberto Aguirre-Sacasa został zaskoczony po raz drugi gdy przyszedł i przeczytał rolę dla scenarzystów i producentów -Natychmiast dostał rolę.
Naturalnie jego włosy nie są rude!!
KJ przyznał, że do roli Archie'go musiał przygotować również włosy. Jego włosy naturalnie są ciemnobrązowe, ale musiał je rozjaśnić do pomarańczowego/rudego co zajęło aż10 godzin w salonie.
Doznał poważnej kontuzji podczas kręcenia finałowego odcinka 1 sezonu Riverdale!!!
"Nie uderzyłem w lód, ale byłem trochę podekscytowany. Uderzyłem w piankową matę ... [która] leżała na lodzie. Było zimno, więc naprawdę tego nie czułem. Dopiero po 20 minutach zorientowałem się, że złamałem rękę. Nikomu nie powiedziałem. "
LINK DO FRAGMENTU
Jego rodzina ma takie same tatuaże jak on!
Po śmierci swojego dziadka ze strony ojca, KJ zrobił tatuaż plemienny na prawym ramieniu wraz z mamą i siostrą. "Ojciec mojego taty był wysokim wodzem ... a rodzina zgodziła się, że mój tata przejmie jego główny tytuł - wyjaśnił. "Postanowiliśmy zrobić tatuaż, aby to uczcić." Atrament ma specyficzne wzory charakterystyczne dla ich wioski, Moata'a i symbole przedstawiające ich rodzinę.
Wydał własny album gitarowy: The Third Room
KJ wydał album gitarowy 14 lutego 2012 roku. Można go posłuchać na Spotify. A w 2017 nowy utwór przy współpracy z Matt Olo-Whanga.