Κρις pov's
Δεν μπορουσα να κοιμηθω κι πηρα το τηλλεφωνο μου κι επαιζα helix jump βαριομουνα φρικτα μεχρι που ακουσα κατι απο κατω κατεβηκα στην κουζινα καθως απο εκει ερχοταν ο θόρυβος κι αυτο που ειδα με σοκαρισε ...Ηταν η Νικολ κι φορουσε μια γαματη μπιτζαμα ουαου πρωτη φορα εβλεπα ετσι την μικρη⬇️Επινε νερο και μολις με καταλαβε πηγε να πνιγεί
"Τι κανεις εδω"ειπε καπως φωναχτά
"Εεεε να μωρε ειπα να κατέβω να δω ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΚΑΤΩ "
"ΠΩΩΩ ΜΑΛΑΚΑ ΚΡΙΣ δεν εκανα τοση φασαρια"
"Πωωω καλα" ειπα και παει να φυγει την επιασα απο το χερι
"ΤΙ ΘΕΣ ΓΑΜΩΤΟ"
"Βαλε κατι πανω σου μικρη"
"Δεν σφαξαμε"ειπε κι εφυγε
Νικολ pov's
Πφφφ μαλακας να σου πω την αληθεια με πειραξε ετσι οπως με κοιτουσε ηταν λες κι ημουνα σαν αυτες τις πουτανες που του κολλάνε και ναιιιι ο Αλεξ ο Αρης και ο Κρις ειναι οι player του σχολειου ... δεν πειραζει καθολου ετσι κι αλλιως αν ημουν αγορι κι εγω player θα ημουν θα μου πειτε τωρα εισαι κοριτσι αρα τωρα εισαι σαν πουτανα...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ εγω ειμαι το γνωστο badgirl που μισει σχεδον τους παντες μπλεκει σε μαλακιες ζει την ζωη της στο άκρο και εχει ελαχιστους φιλους αλλα κυριως ΑΛΗΘΙΝΟΎΣ δεν ημουν παντα ετσι τα τελευταια 4 χρονια άλλαξα αλλα μου αρεσω τρελα πιο πολυ ετσι ...η αλλαγη εγινε μετα τον θανατο τον γονειων μου ο πατερας μου ηταν επιχειρηματιας σε μια μεγαλη εταιρια κι ειχε μπλεξει καποτε σε μια συμμορία η αντιπαλη συμμορια δεν ειχε τοσο δυναμη κι αποφασησαν να στήσουν παγιδα στο πατερα μου σε τροχαιο ετσι ακριβως εγινε δυστυχώς στο αμαξι ηταν η μητερα μου κι εγω πηγαιναμε να παρουμε τον Αρη απο το ποδοσφαιρο το τροχαιο εγινε εγω δεν επαθα κατι σοβαρο ο πατερας μου ως οδηγός πεθανε την ιδια στιγμη οταν ηρθε το ασθενοφόρο για αυτον ηταν αργα η μητερα μου για να ζησει επρεπε να βρεθει δοτης σε 1 ωρα αυτο ο δοτης δεν βρεθηκε ποτε κι πέθανε εκει μου λειπουν μου λειπουν πολυ κι οι δυο ηταν οτι οι γονεις μου κι τους εχασα στην 3η γυμνασιου ο πατερας μου πεθανε μπροστα στα ιδια μου τα ματια οσο για την μητερα μου πονεσαμε πολυ γιατι ειχαμε εστω κι μια γαμημενη επλιδα αλλα οχι ενας γαμημενος δοτης δεν βρεθηκε ο αδελφος μ ηταν 1η λυκειο κι εκεινη τημ χρονια έμεινε για αυτο ειμαστε 3η λυκειου ολοι μαζι φετος το ιδιο κι τα αγορια...με ολα αυτα με πειρε ο υπνος αυριο ειχαμε σχολειο κι δεν ξερω πως θα σηκωθω η ωρα ηταν 3 και σε 5 ωρες πρεπει να σηκωθώ....
Αρχησε σιγα σιγα να με περνει ο υπνος....
-Το αλλο πρωι-
"Μικρη ξυπνα"
"Μμμμμ" ακουσα την φωνη του Κρις...ΤΟΥ ΚΡΙΣ τοτε πετάχτηκα απο το κρεβατι μ
"ΤΙ ΣΤΟ ΠΟΥΤΣΟ ΘΕΣ ΕΔΩ"
"Οι αλλοι φυγαν κι μας αφησαν μονους" ειπε καπως πονηρα
"Αι χεσου μωρε Κρις"
"Ποτε δεν θα πηγαινα μαζι σου μικρη"ειπε κι χαμογελασε πονηρα
Εγω καπως απογοητευτηκα οχι οτι με ενοιαζε δηλαδη αλλα ειναι λιγο καπως ενα αγορι να σου το λεει αυτο
"Ναι αγορακι μου ποτε γιατι δεν θα σου καθομουν"
"Μμ ειμαι σιγουρος ολες λιωνουν για εμενα"
"Μαλλον οχι ολες" ειπα καπως ειρωνικα τον εσπρωξα για να βγει εξω απο το δωματιο κι κλειδωσα
"ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΊΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΝΤΥΝΟΜΑΙ"
"Χτες ησουν σχεδον γυμνη κι με σπροχνεις κι ολας"
"Νομιζεις αγορακι μου δεν κυκλοφορώ σαν τις πουτανες οπου σου καθονται" ειπα κι αρχησα να ντυνομαιΕβαλα αυτα κι πηγα να φυγω.....
..................................................
Σποιλερ: Αλεξ κι Λινααα
YOU ARE READING
Ενα badgirl
Short StoryΟλες οι ιστορίες εχουν ενα badboy και ενα κοριτσι π ζει φυσιολογικα την ζωη της τι γινετε ομως οταν ενα κοριτσι θελει να ζησει στα ακρα της ζωη της, δεν πιστευει σε ερωτα αγαπη κι μαλακιες οπως τα λεει η ιδια....Τελικα τα ομώνυμα απωθούνται ή ακριβω...