one

2.7K 27 0
                                    

Hey selamlar yeni bir kurguyla burdayım. Yarı +18 ,yarı normal zevkli bir hikaye olacak. Bence ilginizi çekecektir ☺☺☺☺



"Tanrı aşkına Drew onu bir görmelisin o gerçek bir bakire"

"." 

"Evet bu gece içeceğine ateşleyici koyacağım, yoksa benim olmaya niyeti yok."

"."

"Tamam dostum görüşürüz." diyerek telefonu kapattı piç sevgilim. Ah, hayır eski sevgilim.

Kevin ile yaklaşık 3 aydır çıkıyorduk. Neredeyse eli elime zor değiyordu. Sürekli bana yaklaşmaya çalışıyordu fakat ben bir türlü yanlısı olmuyordum. Onunla hoşlandığım için değil gereksiz bir baskı yüzünden çıkıyordum.

Ve ona neden ısınamadığım belli olmuştu. O beni sadece bedenim için istiyordu. Bakire bir bedene sahip olmak isteyecek kadar gözü dönmüştü.Sayısız kadınla ilişkisi olmuş tecrübeli bir erkekti ama ben ben kimdim ki..

Ben Nora , arkadaşlarımın deyimiyle kutsal bakire. 19 una günler kalmış bir üniversite öğrencisi..

Bakire olmak nedense burada çok  büyük bir şaşırma nedeniydi. Tanrı aşkına herkes seks yapmak zorunda değildi. Bütün arkadaşlarım cinsel deneyimlerini neredeyse reşit olmadan yaşamıştı. Fakat ben bir türlü bunu biriyle yaşamak istemiyordum. Nedense doğru zaman bu değilmiş gibi geliyordu.

Fakat bugün o aşağılığın konuşmasını duyduktan sonra kararımı vermiştim o lanet olası et parçasından ben de kurtulacaktım.

Kevinın gelmesiyle gözlerim ona kaydı. Yüzünde aptal bir sırıtmayla yanağıma bir öpücük kondurdu.  Kondurmasıyla geri çekilmem bir oldu.

"Özledim sevgilim bu gece bir şeyler mi içsek"

"Bitti ben gidiyorum" diyerek ayaklandım. Hiçbir şeyden haberi olmadıı için yüzünde aptal bir şaşkınlık oluştu. 

"Ne tanrı aşkına Nora ne dediğinin farkındasındır umarım.."

"Farkındayım, merak etme kutsal bakireler ne yapacağını bilir" diyerek göz kırptım ve aptal kafeden çıktım.

Hızlı hızlı otobüs durağına yürürken bu işi nasıl halledeceğimi düşünüyordum. Lanet olası bir bara gitsem içki kokusundan midem bulanırdı, tanıdığım biri de yoktu...

Otobüsün gelmesiyle hızla otobüse bindim. En arkalarda boş bir yere oturdum. Öylece dışarıyı izlerken telefonumun titremesiyle gözlerim ekrana kaydı.

Bildirim instagramdandı.

zoexxx adlı kullanıcı bir video gönderdi.

Tanrım Zoe yine ne saçmalık yollamıştı.

Videoyu açtığımda bir porno videosuydu kulaklıkla yarısına kadar izledim. Adam muhteşemdi. Gerçek bir erkekti. Ben de böyle bir adam bulmalıydım. Gerçekten tutkulu ve ateşle işini görüyordu.

Ve nedense yüzünü yakına geldiğinde ekranı durdurup muhteşem yüz hatlarını izlemeye koyuldum...


STARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin