1.

762 25 1
                                    

Kadý z nás mal vdy nejakého crusha. Niekedy to výjde, niekedy nie. Človek musí mať fakt ťastie. Nehovorím o tom, keď sa chalanovi páči chalan, o ktorom nevie, či je, alebo nie je gay. Alebo aj naopak, keď sa babe páči baba. Povedzme, e heteráci majú v tomto väčie ťastie.

Mne sa na kole zapáčil jeden chalan, ktorý je odo mňa o rok starí. Je blondiak, má modré oči a je asi rovnako vysoký ako ja. Nevyzerá, e by bol práve na chalanov, ale tak, skúsiť to môem. Na kole ma u aj tak poväčine poznajú ako kolského gay huntera. Právoplatne som si to zaslúil. Lebo v prváku sa mi páčil tie tretiak a chodil som s ním. Keď sme sa rozili, tak sa akosi takmer celá kola dozvedela, e nie len ja som gay, ale aj on, a e sme spolu chodili. Stále sme ale dobrí kamaráti. A nehanbím sa vôbec za tú prezývku, je to úplne normálne. Aj chalani stále behajú za babami alebo naopak. To len niektorí ľudia to stále nevedia pochopiť.

No ale späť k tomu chalanovi. Je tretiak a v kole sa takmer s nikým nerozpráva a vdy chodí po chodbe sám. Iba sem-tam je so svojimi spoluiakmi. Na to, e z triedy často nevychádza, vidím ho dosť často. Nie, e by som ho stále pozoroval, ale vdy si ho vimnem. Či u chcem alebo nie, uvidím ho. Zo začiatku som sa s ním nechcel baviť a nemať s ním niè spoločné. Lene kamarátky mi vraveli, e sa mu mám prihovoriť. Ale mne to proste nelo. Bál som sa a určite by ma hneď odhalil, alebo mu to skôr, èi neskôr dolo. Ako moje kamarátky vravia, nie je nič čo by som si ja o chalanovi, ktorý sa mi páči nezistil. Zistil som, e hráva florbal. Nebolo to nijak ťaké, keďe to mal na Instagrame. Raz dal na instastory, e bude hrať zápas neďaleko môjho paneláku. Samozrejme, e som sa iel pozrieť. Kto by sa predsa neiel pozrieť na zápas kde bude hrať ich crush? Zápas som si veľmi uil, dal dva góly a videl som ho bez trička na chvíľu, keď si s ním pretieral tvár. Ako vdy, buď vidím viac ako mám, alebo viem viac ako by som mal.Keď som iel domov, tak na dverách som si vimol, e hrajú aj na druhý deň. Priiel som sa pozrieť aj na ten zápas. Tam si ma vimol a občas sa pozrel. V kole som sa snail naňho prive¾mi nepozerať. Bohuiaľ som veľmi "nenápadný", ako by povedali moje kamarátky a jeho spoluiaci si toho vimli.

Spoluiačky mi povedali, aby som mu napísal. Ale pod¾a mòa je veľmi blbé, keď chalan napíe len tak chalanovi a obzvláť, ak by som mu napísal ja. Tak mi poradili, e mám ísť ete na jeden zápas a napísať mu, e dobre hral a niečo ku tomu. Ďalí víkend hral teda tie, tak som tam iel. Opäť dal gól. Bol to večerný zápas a domov som priiel a pred 10.

Myslím si, e ten, kto písal crushovi, tak vie aké je to ťaké a stresujúce. Ale zvládol som to. Nečakal som, e odpíe, tak som doma iel hneď spať a vypol som si wifi na mobile. Neskôr večer som sa zobudil a pozrel či náhodou neodpísal. Musím uznať, e som bol veľmi milo prekvapený, odpísal. Aby som nebol príli nápadný, tak som mu odpísal a o cca 7 hodín neskôr. Takto som si s ním písal do konca víkendu. Tie správy neboli nič extra, skôr nudné. Ale bolo mi to jedno.

No v pondelok ráno u som taký nadený nebol. Moja spoluiačka chodí toti z jeho spoluiakom a tí majú skupinu na messengeri. Povedala mi, e im odscreenoval, èo sme si písali. Bol som veľmi nahnevaný a sklamaný zároveň. Nečakal by som od niekoho, e sa takto zachová. No ale tak čo u. Stále sa mi páčil. Niečo bolo vak predsa len na tom vetkom divné. V kole neustále po mne pozeral. Celkom som tomu nechápal. Pokiaľ niekto nemá záujem a hovorí, e sa vás boji lebo si myslí, e ho sledujete a pri tom sa naňho ani nepozeráte, je divné. Rozprával som sa o tom s mojou spoluiakou a opäť som sa dozvedel niečo nové. evraj sa na mňa pýtal jeho spoluiakov a chvíľu sa o mne bavili, a e tú debatu začal on. Vraj vyzeral, e ho to veľmi zaujímalo a bavilo sa o mne baviť. Samozrejme, tentokrát to nemyslel zo srandy, ale bol úplne vány. Keď mi to povedala, a som sa zasmial.
Tak akoe najskôr sa hrá, e nič :). A potom! Zrazu ako čo!? Neznáam to!!!! No ale aj tak je to čudné. Začal som ho teda úplne ignorovať a nevímať si ho. Po určitej dobe ignorovania a nedívania sa naňho, ma followol na Instagrame. Vtedy som si povedal, e ok, toto má u akoe èo znamenať? Presnejie bolo to ráno pred prvou hodinou. Neviem či mu lo o získanie mojej pozornosti, ale musím uznať, e mu to vylo. Niekto by si u myslel, e si namýľam, alebo sa mi to len zdá. Ale vimli si to aj moje kamoky v kole. Snail som sa si ho nevímať......, keby to bolo také jednoduché ako sa to hovorí.

Crash Crush |✓|Where stories live. Discover now