- MALFOY -

96 8 10
                                    

Merhaba
Ben Sue 9 yaşındayım ve bir de ikizim var Amy. Aslında türküz ama 4 yaşımızdayken Londra ya taşındık ve isimlerimizi değiştirdik.Garip gelebilir ama saç rengimizi ve göz rengimizi isteģimize göre değistirebiliyoruz. Beyaz tenliyiz ama Dolunay günlerinde rengimiz daha da beyazlar . Annemiz böyle günlerde bize bir çay yapar ve onu içtiğimizde düzeliriz. Annemiz bizle ilgilense de babamızdan pek fazla ilgi gördüğümüzü söyleyemem ama biz yine de onları çok seviyoruz. Pek fazla arkadaşımız olduğunu soyleyemem genelde insanlar bizden korkuyorlar saclarimız ve gozlerimiz yüzünden. Biz ikizimle düşüncelerimizi de okuyabiliyoruz ama bu biraz korkutucu oluyo çünkü zihnimizi okurken gözlerimiz beyazlıyor. Bi keresinde okulda zihnimizi okurken sınıftakilerden biri bizi görüp çığlığı basinca bütün sınıf bize bakıp bağırmışlardı. Neyse ki öğretmen görmeden zihin okumayı bırakmıştık ve sinıftakileri azarlamıştı. Aslında biz çok gülmüstük ama daha sonrasında insanlar bize sanki uzaylı görmüş gibi bakmaya ve kaçmaya başlamışlardı ama umrumuzda değildi. Bir ay sonra doğum günümüz vardı ama bizi büyük bir süprizin beklediğinden haberimiz yoktu.

1 Ay Sonra

Ve bugün doğum günümüz. Herzamanki gibi yine kutlama yok. Zaten bizde doğum günlerimizi sevmiyoruz . Ama annemizde de babamızda da bir tedirginlik vardı. Anlam veremedik . Saat 18:59 . 1 dk sonra 10 yaşında olucaz. Ve işte 10 yaşımızdayız derken kapı çaldı. Kapıyı genelde biz açardık ama bu sefer annemizle babamız da yanımızda gelmişti. Kapıyı açmamızla garip giyinimli biri vardı karşımızda . Sanki buralı değildi çok yabancı görünüyordu.

Amy: siz de kimsiniz

Lucius: Malfoy. Lucius Malfoy.

Çok dik duruşlu birisiydi

Sue: ne istemiştiniz

Lucius: sizleri almaya geldim ... kızlarım.

Son kelimeyle donup kalmıştık . Ağzımızı açamıyorduk.

Baba: onları vereceğimizi kim söyledi

Lucius: Ben ve yaptığımız antlaşma . Eğer uymazsanız sonucunu biliyorsunuz.

¤¤¤¤¤¤¤¤
Bu biraz tanıtım bölümü oldu . Marcus ve Martinus hikayeye bi kaç bölüm sonra girecek . Şimdiden okuyan herkese teşekkürler.

Dramione+M&MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin