ERKEK VE KIZ ICIN
*Eger yeni bir okula basliyorsaniz mutlaka hayrani oldugunuz bir unlu olsun. Cunku bu sizin zevkinizi gosterir.
*Birde kendinizi buyuk gormeyin. Herkezin sakalarina gulmeyin ve ozgu espirileriniz olsun. Cok buyuk kahkaha atmamaya dikkat edin. Sadece 1 tane en yakin arkadasiniz olsun ama herkesle takilmaya dikkat edein. Mutlaka erkek kankaniz olsun bu sizi ozguvenli gosterir. Herk#si koruyun ust siniftan kiz/erkek arkadaslariniz olsun ilerleyen zamanlarda erkek/kiz arkadasinizda olabilir ust siniflardan herkesle iyi anlasmaya calisi. Kavga oldugu zaman uzaktan izlemeyi tercih edin. Eger kavga eden arkadasiniz iss mudahelw edin.
*Sinifta bir hakimiyetiniz olsun. Sinif baskani secimlerinde aday olun ve kazanirsaniz sinifin hakimiyetini ele almissinizdir. Hocalarinizin gozunde seker kiz/erk gibi sakin gozukmeyin. Zeki,inatci ve ahlakli olarak gozukun. Bu 3 ozellik ogretmenlerin aradigi seylerdir.
*Yuruyusunuz;
Erkek:Kabadayi gibi yurumeyin. Kizlara selam vererek yuruyun. Ama her kiza degil guzel olanlara selam ver. Eger heycanlardilarsa teklif edersen kabul ederlrr bunu bil.
Kiz:Yuruyusun kesinlikleee kivirta kivirta olmasin. Oyle olursa okuldaki ismin ukela olur. Erkekler size selam verirse sakin heucanlanmayin. Sadece gulumseyin.
Bunlari yapmaya dikkat ederseniz okulun popisi olursuniuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Tavsiyelerii
Teen Fiction5,6,7,8 ve liseliler icin tavsiye bulunur. Bisey sormak isterseniz yorum yapabilirsiniz cevaplarim. Bol bol voteler :)