Tutuldum mu?

107 19 108
                                    

Bagajın kapısını kapatırken Emre hâlâ söyleniyordu.Bir susmadı ki mk.

"Bizi buralara neden getirdin sorabilir miyim acaba? Bu dağ başında ne işimiz var ? Ayol kurt alan vardır burada-"

O söylenmeye devam ederken sayamadığım zilyonuncu göz devirmemi yaptım.Ne çok konuşuyor lan.Sözde kafa dinlemeye gelmiştim mk.

Elimi ağzına kapatıp onu susturmayı başardım.

"Yoğ şököröm nöpöyörsön börödö körtlör fölön vördör gödölöm lötfönnnn-"

Başaramadı...Sad story...

Elimi ağzından hızla çektim.Salyaları elime bulaştı mk. İğrenççç.

"Salyalarını sil be ıykk."

Kusma hareketi yaptım.Öğkk.

"Bak bebişim temiz hava, temiz oksijen, temiz atmosfer, insanlardan uzak bir yer.Bana teşekkür etmelisin be hıh "

Telefonunu çekmesi için havaya kaldırırken aynı zamanda zıplıyordu.Harbi mal..

"Ayol anneeee anneeee oğlunu dağa kaldırdı bu deli kız ühühühü çekmiyor be şu zıttırı telefonu püü"

Ay bir de ağlıyor be.Çocuk adam...puff...

"Dağ başındayız senin deyiminle bebişim burada çekmez.Hadi girelim artık şu eve be kıçım dondu burada.!.."

Kalçama bir şaplak atınca yerimde sıçradım.Birden bire..korktum be..manyak mısın oğlum...

"Ayol o mis gibi jakuzili oteller varken kafa dinlemek için bu dağ başını mı seçtin yağh.Ay ay kurtlar vardır burada.Anneee ühühühü"

Onu getirmekle yanlış yaptım sanırım..Kurtlara mı versem..ay yok acıdım hayvancağızlara...el mecbur çekeceğiz..puff

"Çok konuşmada yürü jojuk adam"

"İyi be tımam giriyorum, ay ay ben bu hallere düşecek biri miydim vah benim pomçik kıçım"

Söylenerek ve aynı zamanda kalçasını kıvırtarak yürürken, arkasından çemkirdim...

"Bebişim bu poşetler ne olacak hepsini ben mi taşıyacağım? Yardım etsene Oç"

Tekrar kıvırtarak geldi ve yerden onlarca poşetten bir tanesini alıp tekrar kıvırtarak yürüdü eve doğru.

Vay amk...ne oldu o centilmen erkekler..püğ soyları tükendi sanırım...puff

**............................................**

Şömineyi yakmak için odun toplamaya çıkmıştık.Tabii Emre bey ancak mızmızlansın..puff

"Ayol burada bizden başka kimse yoktur.Kurtlara yem olacağız anacımm vah benim tatlı kıçım vah"

Tekrar göz devirdim...Burada bırakıp gitsem?...hem kafamı dinlerim...iyi fikir...

"Bebişim sen burada dinlen biraz çok yoruldun malum baya uğraştın(!) ben biraz daha toplyıp döneceğim buraya okey?"

"Ayol çabuk gel.Tek bırakma beni yaman ellerde."

Yaman el?..harbi mal be..pufff..

Başımla onaylayıp çalıların arasına daldım.Biraz etrafı keşfedelim.

**********

Kulağıma tatlı bir müzik tınısı geldi.Tanıdık bir şarkı gibi ama çıkaramıyorum.Sesin geldiği yöne doğru adımladım.Her yer ağaç, çalı mübarek..pufff...

Aşk Değil BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin