1

91 8 0
                                    

-Sajnálom Uram, de az összes nő ki lett már küldve és...

-Mindegy hogy kit küldenek, csak jöjjön valaki. Ha kell 500 000 wont is kifizetek. - Türelmetlenül mormogott miközben a haját törölgette serényen, ruháktól megfosztott testén végigcsordogáltak a forró vízcseppek annak ellenére, hogy már 5 perce törölközött.

Kis hezitálás után csak belesóhajtott a telefonba, és egy 'Rendben' elmormogása után lerakta a telefont.

~

A hangos csengőszó úgy vájt bele a kora esti néma csendbe, mint felhevült kés a teavajba. A fekete hajú, magas férfi fáradtan nyitott ajtót a megérkezett 'vendégnek', ám íriszei kétszeresére, vagy talán inkább háromszorosára tágultak, amint meglátta az előtte álló vékonyka, gyermekies arccal megáldott férfit. Akárhogy is nézte, hatalmas sötét szemein, hosszú, fekete szempilláin, és már látásra is plüsspuha, borosta nélküli orcáin kívül semmi sem utalt arra, hogy egy nő állna előtte.

-Miben segíthetek? - Meglepődöttsége ellenére nyugodt hangnemmel szólalt meg abban reménykedve, hogy ez csak egy rossz vicc, esetleg téves házszám, mindenesetre szinte biztos volt abban, hogy a nő, akit rendelt bármikor megérkezhet.

-Én vagyok a rendelése. Már csak én voltam szabad, és azt mondta a telefonban hogy bárki jó lesz. - Ártatlan kinézetével ellentétben hangja mélyebb volt még a Csendes-óceánnál is, ami eléggé meglepte az ajtóban álló, kissé feszült férfit.

Felszusszant, de kis hezitálás után arrébb ált, hogy be tudja invitálni a kellemetlenül ácsorgó férfit, aki szégyenében legszívesebben már rég elrohant volna, viszont a sok pénz miatt nem tehette ezt meg.

-Hogy hívnak?- Szkeptikusan mérte végig a vékonyka srácot, aki kelletlenül tűrte a dolgot és inkább próbálta elfoglalni magát a cipőfűzőjének kigobozásával.

-K.. Kim TaeHyung vagyok. - Felkapta kissé kócos buksiját és zavartan nézett a körülbelül egy fejjel magasabb, éjfekete szemű férfire. - Önt hogy hívják? - Zavarában morzsolni kezdte kecses, hosszú ujjait.
Egy párszor volt már dolga férfivel, de ebben az esetben nem igazán tudta hogy mit tehetne, pláne hogy a megrendelő látszólag nem volt homoszexuális, de még biszexnek sem volt mondható.

-Jeon JungKook. Kérlek tegezz, attól még hogy tizenháromnak nézel ki, még egyidősek vagyunk. - Nem is próbálta leplezni hogy mennyire nincs kedve ehhez az egészhez, a tekintetével sugárzott ellenszenv szinte tapintható volt a levegőben.

TaeHyung zavartan lesütötte a szemeit és már szóra is nyitotta ajkait, mikor JungKook megszólalt:

-Szereted a vörösbort?

~

-Ne stresszelj a meló miatt Kookiiee, a főnököd egy fasz, de lehetetlen hogy kirúgjon, hisz túl sok haszna van belőled. - Szinte érthetetlenül beszéltek, mégis megértették egymást, kevesebb mint másfél óra alatt olyanok lettek, mint két régi jó barát.

-Cookie? Mi a franc, én nem vagyok keksz. - Bicegve lépkedett a konyha felé, hogy újabb üveg bort nyisson annak reményében, hogy az ivászat és a problémák eltűnése között egyenes az arányosság.

- Nem Cookie, hanem Kookie. A JungKookból. - Kikapta a magasabbik kezéből az üveget, majd csillogó szemekkel kortyolgatni kezdte a mámorító italt.

Az idő szinte repült TaeHyung társaságában, JungKook nagyon régen nem érezte magát ilyen felszabadultnak. A munkától kezdve a wc takarításig mindent megbeszéltek, és kiderült, hogy a női prostikkal ellentétben TaeHyungnak esze is volt.

-Miért lettél prosti? - Hangosan szuszogva bámult maga elé üveges tekintettel, közben a vállán pihenő, kipirult arcú TaeHyung buksiját simogatta kissé gépies, darabos mozgással.

-A tanulmányaim, és a saját eltartásom érdekében sok pénzre van szükségem. Nem ez volt az első szervezet, amely felkeresett azzal kapcsolatban, hogy legyek prosti, viszont ez ajánlotta a legtöbb pénzt.. De amúgy nem is olyan rossz. Egy csomót fizetnek csak azért, hogy lefeküdjek velük. - Fáradt mosollyal nézett fel Kookra, aki csak apró bólintással reagált Tae mondandójára. Nem értette, hogy egy ilyen jó ember miért végez egy ilyen undorító munkát, miközben sokkal megbecsültebb pozícióban is szerezhetne pénzt.

TaeHyung vágyakozó mosollyal JungKook ölébe férkőzött, a rengeteg ital hatására nem volt képes arra, hogy visszafogja mélyen eldugott kívánságait a magas, helyes férfivel kapcsolatban. Végigsimított enyhén borostás arcán, mire a fekete hajú megremegve átkarolta a kisebbik derekát. Talán a szimpátia, vagy csak TaeHyung feminin beütése miatt, de JungKook nem találta visszataszítónak hogy hetero létére egy férfi testét fogdossa vágyakozva, ráadásul felcsigázza a kisebbik mély, mégis nőies sóhajai.

~

A hajnali sötétségbe burkolózott szobát csak két férfi hangos sóhajtozása töltötte be a szex jellegzetes illata mellett. A két fiatal összebújva szuszogtak a másik arcába, lehelletüket még mindig az alkohol szaga uralta.

-Még sosem szexeltem férfivel, de azt hiszem el tudnám viselni rendszeresen. - Motyogott JungKook hangos zihálás mellett, ugyanis még mindig az ejakuláció mámoros hatása alatt állt. Vagyis inkább feküdt.

-Nekem is tetszett JungKook. - Lehunyt szemekkel pihegett a nagyobbik mellkasán, aki lágyan megsimizte a haját, majd szintén lehunyta szemeit. TaeHyung még sosem szexelt ilyen jót, Kook méretét és testalkatát pont tökéletesnek találta, viszont tudta, hogy ebből nem lehet több, mint beszélgetés és érzelmek nélküli szex.

-Jóéjt Tae. - Suttogta, a fáradtság és az ittas állapot hatására másodpercek alatt mély álomba szenderült, magára hagyva a megállás nélkül gondolkozó TaeHyungot.


~~
2019.06.08

Mégse - Vkook ff. Where stories live. Discover now