i love you

524 52 19
                                    

"Jaemin hyungun dramasını izledik mi?" Chenle yorumu okuduktan sonra kameraya döndü ve "Ahh! Bu güzel bir soru." diyerek kıkırdadı.

"Chenle ve ben beraber izliyoruz." diyerek soruyu cevapladı Jisung.

"Gönüllü çalışırken fark edildi. Garip değil mi?" dedi Renjun düşünceli görünürken.

"Çok havalı!" diye çığlık attı Jisung. Chenle kahkahalarla gülerken Renjun zoraki bir şekilde kıkırdadı.

"Özellikle de soğuk davrandığı sahneler! Tüylerimi diken diken ediyor." dedi Chenle.

"Renjun sen izlemedin mi?" Bu sefer yorumu okuyan Jisung'tu.

Renjun birkaç saniye duraksadı, "Daha izlemedim ama Jaemin'i odamızda bol bol prova ederken izlemiştim. Eminim şu an da harika oynuyordur. Hepiniz izlemelisiniz." dedi gülümseyerek.

"Evet, her neyse. Çok sıkıcısın Renjun hyung." dedi Jisung.

"Seni velet se-" Renjun canlı yayında olduklarını hatırlayıp sustu ve gülümsedi. "Görüyorsunuz, Jisung hyunglarına her zaman böyle davranıyor. Çok üzücü." dedi Renjun, sahte göz yaşlarını silerken. "Jisung-ah, kalbimi kırıyorsun." diye de devam etti.

Chenle arka tarafta kendinden geçerken Jisung şaşkınca kameraya bakıyordu. Bu Chenle'nun daha da çok hoşuna gitmiş olacaktı ki gülmeyi bırakıp haykırmaya başlamıştı.

"İşte bir günüm böyle geçiyor." dedi Renjun sahte bir şekilde ağlamaya devam ederek.

——————

"Renjun hyuuung! Geliyor musun, başlatmak üzereyiz!" Renjun son kez aynada kendine baktıktan sonra salona doğru ilerledi. Önceden kararlaştırmış oldukları üzere bu gece hepsi, buna Mark da dahildi, Jaemin'in dizisini izleyeceklerdi. Renjun canlı yayında dizisini izlemediğini söylediğinden beri Jaemin onunla konuşmamaya çalışıyordu. Renjun'in izlememesi Jaemin'i üzmüştü, Renjun bunu anlayabiliyordu. Peki neden diğerlerine de kendisine kızgın olduğu gibi kızgın değildi? Jeno, Mark ve Hyuck da canlı yayında izlemediklerini itiraf etmişlerdi. Neden kızgın olduğu tek kişi kendisiydi? Diziyi hep beraber izleme fikri kendisinden çıkmıştı ama Jaemin sabahtan beri kendisiyle konuşmuyordu.

"Hazırlanman niye bu kadar uzun sürdü? Altı üstü bir şeyler izleyeceğiz." dedi Donghyuck.

"Ben de mi üstümü değiştirmeliyim?" giydiği pijamaları göstererek sordu Jeno.

"Saçmalama aptal. Belli ki Renjun beynini kullanamıyor, üstüne gitmemek lazım." Donghyuck ağzına avuç dolusu patlamış mısır atmadan hemen önce konuştu. Renjun göz devirerek boş kalan yere – ki burası Jaemin'in yanı oluyordu – oturdu. Evren kendisiyle dalga falan geçiyor olmalıydı, bunun başka bir açıklaması olamazdı. Chenle düğmeye basarak bölümü başlattı.

Yirmi dakika sonra ilk bölüm bittiğinde Renjun derin bir nefes verdi. Beklediği kadar kötü geçmemişti. Jaemin'e döndü havadan sudan bahsediyormuşçasına – umursamamaya çalışarak – kızla fotoğraf çekilip çekilmediğini sormuştu.

"Birkaç tane çekilmiştik. Hayranımız olduğunu söyledi. Böyle olunca da kıramadım." dedi Jaemin galerisinden çekildiği fotoğrafları ararken.

"Telefon numaranı verdin mi peki?" diye sormaya devam etti Renjun.

Jaemin kahkaha atarak cevap verdi Renjun'e: "Seni tanımasam ondan hoşlandığını düşüneceğim Renjun. Neden soruyorsun ki?"

Renjun da kahkaha attı – ya da çalıştı. Diğerleri ikinci bölümü başlatırlarken düşündü Renjun. Niye bir türlü doğruyu söyleyemiyordu. Seni kıskanıyorum. Bu iki kelimeyi Jaemin'e söylemek neden bu kadar zordu ki...

jaemin's new drama 「renmin」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin