Jeg dro til han. Jeg skulle ha pengene mine. Jeg kommer til huset. "X nå skal jeg ha pengene mine!" sier jeg. Jeg hører romstering inne i huset. X åpner døra. "Nå har jeg drept 4 stykker for deg" sa jeg. "50 000 hver person var prisen vi ble enige om". "Ja, bli med inn så skal du få pengene" svarte X. Jeg luktet trøbbel. Jeg så pistolen X hadde i beltet. Jeg hadde en sekk med meg. Var noe brukelige ting oppi der.
X's POV:
Jeg var ordentlig nervøs. Jeg hadde ikke pengene han ville ha. Men jeg hadde medhjelpere. De var bevæpnet med maskingeværer og hagler. De gjemte seg i overetasjen. "Bli med opp så skal vi hente pengene" sa jeg. Han nikket og ble med.
Jacob's POV:
Jeg ble med X opp. Jeg hørte en lyd. En lyd som ikke kom fra X. Jeg rev opp sekken min og trakk ut maskinpistolen min. 6 eller 7 personer hoppet ut fra forskjellige gjemmesteder og begynte å skyte. X trakk pistolen sin og begynte å skyte mot meg. Jeg kom meg bak en vegg. Jeg ladet maskinpistolen min med giftpatroner. Spesiallagde. Jeg snudde meg rundt. Holdt triggeren inne. 1 nede. 2. 3. Jeg måtte reloade. Jeg fortsatte og skyte. Jeg tok ned de andre. Til slutt var det bare meg og X igjen. Jeg skjøt X i armen. Han kollapset, og mistet pistolen. Jeg gikk bort til han. "Trodde vi hadde en avtale" sa jeg. "Hjelp.." sa X. Jeg forlot X mens jeg hørte hans siste stønn.