Ömer: Kitabın sonunda çıkıyor olmamız gerekiyordu ama on bölüm oyalandık lan!
Ömer: Böyle olmaması gerekiyordu. Kandırıldık resmen.
Yankı: Git yazara anlat derdini. Umursamaz olan taraf benim, ben rahatım.
Yankı: Ama yazık sana da, gelen vuruyor giden vuruyor be Ömer.
Ömer: Sen bir sarsan bin yaram birden sarılırdı. Ama sen bir vurdun başkası vursa bu kadar acıtmazdı be.
Yankı: Bir kere de dramatik olay silsilesi yazma şurada.
Ömer: Hiç mi sevmedin beni?
Yankı: Şimdi sana gerizekâlıya anlatır gibi anlatıyorum, bak iyi oku:
Yankı: Sevmedim.
Yankı: Sev-me-dim.
Yankı: S-e-v-m-e-d-i-m.
Ömer: İyi halt yedin.
Ömer: Ben birlikte halledebileceğimize inanmıştım sadece.
Yankı: Ne yapacaksın? Gidip intihar mı edeceksin?
Yankı: Sana önce de söylemiştim: Dediğin gibi aşk insanı zayıf kılıyor. Kimseyi kendine zarar verecek kadar sevmemelisin.
Yankı: Bak, kazanan ben oldum. Sen kendine aşık edemedin ama ben senin duvarlarımı yıkmana izin vermedim.
Yankı: Hadi git şimdi yazacak başka birini bul.
Ömer kişisini engellediniz.
•
Kitap Sonu
Yankı'nın sarsılmaz iplemezliği göz yaşartıcı.Diğer yayımlarıma profilimden ulaşabilirsiniz.
Amacım yüksek oy, okunma sayısı ve yorum değil. Amacım, okurken bir parça keyif alabilmeniz. Okuduğunuz her harf için teşekkürler.
-kalemdenpandomim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together | texting bxb
Short Story"Ömer: Ben birlikte halledebileceğimize inanmıştım sadece." 19.6.'19