Sibel bir gün erkek arkadaşı yağızla buluşmak için evden kaçacaktı. Hay aksi ondan sonra babası OSMAN eve geldi . Sibel hemen makyajını silmedi çünkü yalan söylecekti . Sibelin yalını ise yine arkadaşın hasta olduğunu söylemekti. Aslında sibelin hiç bir arkadaşı hiç bir zaman hasta olmamıştı. Babasının aklında bir plan vardı. Plan ise sibel evden çıkınca o da arkasından takip etmekti. Bu arada sibelin babasının mesleğini söylemeyi unuttuk. Taksidi çalışıyor sibelin babası .Şimdi geldik maceranın başlamasına hazır mısınız ???
Sibel arkasına bakmadan hemen koşmaya başlar. Babası ise hemen taksisine binip onu takip eder.Sibel bir tane kafeye girer. Ondan sonra arkadaşı yağız gelir. Yağız sibele evlenme teklifi eder ve sibelin cevabı sizce nedir ???
Düşündüğünüz gibi tabiki EVET .Sibelin babası hemen eveti duyup hemen kafeye basar.Sibelin babası bende sizin evlenmenize izin veriyorum der . Ve bütün herkesin merak ettiği o cevap neden olumlu ve cevabı
Kızımın artık evlenmesi için yaşı uygun ve kızımın sevdiği kişi kızımın beşikberdi .
Babası derki bu akşam gelin kızı isteyinder. Akşam olur yağızın ailesi ve kendisi gelir. Yağızın elinde çiçekler ve çikolata , abisinin elinde tatlı ve ablasının elinde ise lokum . Sibel çok güzel olmuştu .Kahveye tuz ,karabiber,bulbiber , salep ve isot atarlar ve damadın midesi bulanır yine kızı verirler . Ve 3 gün 3 gece düğünleri sürmüş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MACERACI
AdventureÇOK GEZMİYİ SEVEN VE ÇOK MACERACI OLAN BİR KİŞİNİN HEYECANLI HAYATI...