P.o.v Maya
Opstaaaan!!!! Hoor ik van beneden "Maaam het is weekend" roep ik met een halfslapend hoof.
"De alfa heeft gezegt dat iedereen om 10 uur op het plein moeten zijn" zegt mn moeder.
Lanzaam rol ik uit mn bed en ga ik douche. Na het douche ga ik naar beneden en zie mn 2 broers en grijnzen me aan. "Wat hebben jullie gedaan" zeg ik wetende dat ze weer een grap gaan uithalen. "Niks" zeggen ze tegelijk. Ik kijk hen wantrouwig aan en ga op mijn stoel zitten. "Auw!" Roep ik. Mijn broers laggen " haha grappig om een cactus er op te zetten" zeg ik boos. "Kom we zijn bijna te laat" zegt mijn moeder. En ik en mijn broers staan recht.
We staan nu op het plein ik zie de alfa op een podium stappen en begint wat te zeggen tot ik iets hoor, ik kijk achterom en ik zie niks ik zal het me ingebeeld hebben. Ik hoor weer wat de alfa zegt. "Ik heb een niet zo leuke medeling" begint hij. "The lightning moon hebben ons aangevallen" zegt hij. Iedereen zit te mompelen enzo. "Luister we gaan paraat staan ze zijn waarschijnlijk nog niet weg.
Ik hoor weer iets in het bos en ga het geluid achterna. Ik ben een witte wolf en daardoor hoor ik net iets beter dan andere. Ineens springt er een bruine wolf uit de struiken en hij staat te grommen. Snel verander ik ook in een wolf en begin te huilen zodat er andere komen. De bruine wolf valt me aan en probeert me te bijten. Snel bijt ik in zijn poot dan hoor ik de andere er aan komen. Maar dan komen er achter de bruine zijn maten en zo ook de leider de grote zwarte wolf....
—————————————————————————————————————————————————— hey dit is mij eerste verhaal dus is het nog niet zo goed. Hopelijk vinden jullie het leuk want ik vind het leuk om te schrijven. Nou ja typen :-)
YOU ARE READING
Matewolfnl
AdventureDit gaat over een meisje genaamd maya ze is een weerwolf. Ze is blij in haar pack maar iedereen ook andere packs zijn bevreest voor de machtigste pack the lightning moon. Maar dan komt ze erachter wie haar mate is...