51

79 9 0
                                    


Утсаа асаасан чинь маш олон мсж дуудлага ирсэн байна лээ. Тэр дундаас Doyoung ийн мсж намайг ямар тэнэг болохыг ойлгууллаа.

" Nakamoto Yuta энийг харвал буцаад ир гэж байна. Надаа сайн биз дээ Би мэднээ. Чи анх Ten ээр дамжуулан надад сэтгэлээ илчилсэн чи санаж байнуу гэхдээ би тэр үед чамайг хаясан уучлаарай чамд ямар хэцүү байсан бол. Гэхдээ тэр үед чиний сэтгэл ямар байх надад хамаагүй чи одоо надад сайн гэдгийг би мэднэ. Чамайг анх манай ангиар үзэгдээд эхлэхэд би зүгээр л үзэсгэлэнтэй инээдэг stalker гэж л бодож байсан. Одоо бол би чамайг санаад байна. Намайг уучлаарай би одоол хэлж байгаад. Чамайг ингэж удаан хүлээлгэж зовоосонд энэ жилийн хугацаанд чамд хэр хэцүү байсан бол би даанч мэдэхгүй яагаад гэвэл үргэлж чи миний дэргэд байсан шүү дэ. Надаа их гомдсон байх даа. Надад чамд сэтгэлээ илчлэх боломжийг олгооч. Над дээр ирээд буцаад намайг Dons гэж дуудаач....... гуйж байна....... Би чамд.....''

Тэр юу ч мэдэхгүй байж энэ одоо юу вэ. Би яагаад уйлаад байгаа юм бол. Энэ тэгээд шударга ёс уу Dons ямар ч буруугүй атал тэр яагаад надаас уучлалт гуйх ёстой гэж. Би сэтгэлээ нээгээгүй байхад би хэлээгүй байхад тэр юу мэдэх юм. Би яагаад ийм хулчгар юм бол тэр надаа ямар ч буруу зүйл хийгээгүй атал.

Diary s2 (Mgl+Дууссан)Where stories live. Discover now