-Rose (őrült de kedves lány) éébbrreessztőőő! - keltetek fel nem túl szép és barátságos módszerekkel.
-Láncfűrész a táskámban nem nem kapod meg a Bach lemezemet!!!
Üvöltötem összefüggő mondatokat a hugomnak.
- Neked is jó reggelt -forgatta a szemét.
-Ne számíts jobb üdvözlésre ha ilyen szép álmokból keltesz fel
- Mit álmodtál?-kérdezte.
- Azt hogy rituálikusan máglyára vetjük Adamot (helyes idióta pasas) - vigyorodtam el.
Ő is mosolygot bár ő nem az a "nem teljesen komplett lány a 2 barátnőjével akik viccesek" mint én
hanem leginkább a "stréber népszerű csaj akit mindenki imád" típus.
Ebből gonolhatjátok hogy én vagyok a tökéletes akit mindenki imád otthon (nem😭😭) .
Adam az a srác aki szeret azzal szórakozni hogy van egy Jack (rendes, zseni maga módján helyes) nevű haverom és ennek örömére titanic zenéket énekel és abból idéz nekünk.
Ugye milyen kedves? Kikászálódtam az ágyból ügyelve arra hogy "véletlenül" megrúgjam Kittit.
-Siess mer már itt van Sara ( eggyik idióta barátnőm) és Angelina (másik idióta barátnőm).
- Most jelen pillanatba le tudom szarni kedves Kitti! - mondtam.
-Hellllloooo - ugrott a nyakam ba Sara amint elhagytam a szobát.
-A vadász csendben vár míg a zsákmány barlangjában lapul. Mikor előjön rögtön lecsap.- suttogtam drámaian és a szivemre tettem a kezem.
-Haggyál már- röroggött és vállbabokszolt.
-Vigyázz a gitáromra!! -mondta mikor majdnem ráléptem az említett eszközre.
Nekem a zongorámban van az életem nem is tudom mi lenne velem nélküle!
Sara gitározik Angelina pedig dobol. Annyit jelent nekünk a hangszerünk mintha a testvérünk lenne.
Mi nemzetiségi iskolába járunk ezért van angol nevünk. Zene iskolában tanulunk.
-Szia Rose - köszönt Angelina.
-Te is izgulsz? - kérdezte.
-Mégiscsak most megyünk először egyedül a balcsira!!- ugrált izgatottan.
-Idiótákkal - emlékeztettem arra hogy Adam is velünk jön.
- Majd kerüljük- vonta meg a vállát. Angelina te kis naiv.
- Összepakoltál már? - kérdezte .
-Öhm nem mert a pizsit még használni akartam és úgy gondoltam nem szükséges.
-Idiótákkal vagyok körülvéve - sóhajtott Sara.
-Nekem mondod? 18 éves vagyok és megjelent az első ősz hajszálam!
-Adamnak köszönheted. - tartotta maga elé a kezét védekezően.
- Van benne valami - sóhajtottam.
- Na akkor pakoljunk - csapat össze a kezét Angelina.
YOU ARE READING
Valami Új
HumorKépzelj el egy világot ahol nem volt semmijen zene a komolyzenén kívül (igen maroon 5 nélkül) és 6 embert aki imádta a zenét de nem a komolyat. 6 gyerek új életet kezd ők a pop a rock a és minden ilyen múfaj atyja (és anyja) . 2 banda lesz belőlük...