Etter jeg hadde stalket han i en uke fant jeg ut at han bodde i ørstersvein 94 i et blått hus.
Jeg stjal en taxi og en pizza skjørte til huset hans og banket på da han åpnet sa jeg "gratis pizza levering til Geir kåre" det han ikke viste var at det var en flat betongblokk i pizza esken!
Etter han signerte en sån leverings drit ting sa jeg at jeg kunne bere den inn for han da han snudde seg tok jeg sjansen og slo pizza esken i hodet hans, han svimte av eller kanskje død driter jeg i han stjal gaudaen min!!!!
Etter jeg hadde lett i hele huset hans i 1 time og 45 minutter fant jeg den, den nydelige gaudaen min.
Jeg tok det store ostehjulet og trillet det ned trappen og traff Geir kåre rett i cheesburger flesket, det fikk han til og våkne. "OH SHIT" sa jeg høyt han reiste seg og så på meg jeg bare smilte falskt mens jeg tenkte "fader trodde han døde"
Han stirret nå på meg og sa "hva gjør du i mitt hus og hvorfor tar du gaudaen min" det var det jeg klikket jeg så svart det var faen meg ikke hans Gaute tenkte jeg!
Jeg løp og hoppet på skuldrene hans{som var enkelt for han var kanskje 1,40M} og begynte og slå månen hans hardt etter hvert fikk han blå merker.
Så tok han opp verdens styggeste flip telefon og sa "nå ringer jeg purken" da ble jeg redd jeg har vert i fengsel før og det er ikke gøy.
Da tok jeg gaudaen min og løp.
Han løp mot meg og sa "jeg finner eg og da er du i dårlig trøbbel" jeg bare løftet på skuldrene.
YOU ARE READING
Geir kåre stjal gulosten min
ActionDet handler om Geir kåre som stjeler gulosten til en fattig jente som bare eier ost! Masse drama og spendenes dritt