Berbec: yuma ( pentru că te-ai saturat de roșiile lui , numai de ele vorbea așa că l-ai aruncat de pe acoperișul casei tale )
Taur: Cordelia ( vați bătut amăndouă până va loat smurdu )
Gemeni: kanato ( te-ai saturat de Tedy așa că ai spus de ce să nu îi rupi capul lui Tedy și-ar pe kanato să-l bagi cu capul în lamaii , ca doar băiatul pare a fi prea diabetic si are nevoie si de ceva acru așa că Cordelia ).
Rac: Ruki ( tai enervat tare pe Ruki , toată ziua buna ziua numai cu cartea aia în mână e si nu baga pe nimeni în seamă , ai zis : ia să-i ard eu cartea aia afurisita si pe el să-l închid în beci si sa nu-l bag in seama să vadă și el cum e
Leu : Laito ( mamă ce te-ai mai enervat pe asta mai să-l stângi de gat așa și ai făcut , vine Reji si se uita ca fratele său atârnă de aerul condiționat .
Fecioară:Reji.( Te aliezi cu Leu si il sugrumi pe Reji ca na Laito atarnand de unu singur sus și parca n-a rata prea bine .
Balanta : kou ( Mama ce te-ai mai saturat de asta vorbește în continu așa că l-ai legat de un scaun si i-ai pus scoci pe gură)
Scorpion: Ayato ( ai zis că Ayato se prea joaca cu mingia ai rotunda de baschet si ai spus : de ce să nu-l enervez puțin pe majestatea sa , i-ai spart mingia si după vați loat la bătaie , a venit smurdu va loat si ați ajuns la morga , acolo unde au dus-o si pe Cordelia&Taur.
Săgetător: Subaru( ai spus că asta cam prea face Box cu pereți și te-ai enervat i-ai tras un pumn sora cu moartea si lai lăsat inconștient pe jos , poftim Subaru ac poți să faci box liniștit în somn , poate îți faci creierul, KO! , până te trezești casa vezi ce enervant poți fi
Capricorn: carla face Rip cu tine direc
Vărsător: Shin te arunca de pe giam.
Pesti: Shu na nimic doar doarme.Ca să fie clar am vrut sa fac doar ceva amuzant , acum depinde de voi dacă vise pare amuzant sau nu .